Contact/horloge kopen op uhrforum.de

Hee allen. Ik zag dat dit eerder langs ik gekomen maar nu weer relevant voor mij. Ik zag een horloge die ik graag wil kopen op uhrforum. Ben proberen lid te worden maar kan in ieder geval nog niet bieden of reageren… is er iemand die mij kan helpen, evt in contact brengen met de aanbieder? Groet, Bas.

Dan had je ook eerder lid moeten worden. Je moet op elk forum eerst het recht krijgen om iets te kunnen. Nu kun je hier ook nog niks.

Dus je zult niet zomaar via deze weg even contact leggen met een ander forum. Maar welkom, lees je in en wie weet.

2 likes

Misschien je eigen even voorstellen, zodat mensen die je eventueel verder kunnen helpen ook weten voor wie ze het doen.
Het is hier toch een beetje een gunfactor gebeuren ,en dan is het toch fijn als mensen weten dat ze hun goede naam op een ander forum niet te grabbel gooien.

Dus Welkom en veel leesplezier

3 likes

Ja begrijp ik. Helemaal terecht natuurlijk. Ik ben sinds een jaartje liefhebber van horloges. Ben begonnen met een hele mooi Ebel 1911 El Primero waar ik nog steeds erg blij mee ben. Daarna een vintage Omega Seamaster uit de 70s gekocht. Heb vooral veel ingelezen op openbare sites en blogs en vlogs maar zal dat ook hier doen :slight_smile:

2 likes

Welkom alhier, foto’s worden altijd op prijs gesteld overigens.

1 like

4 likes

Welkom, veel lees plezier

1 like