Contact via Urhforum

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar iemand die me in contact wil stellen met een persoon op Urhforum.
Ik ben ervan op de hoogte dit soort topics al bestaan maar ik wil niet steeds dezelfde mensen deze last op de schouders leggen.
Zelf heb ik ook al proberen te registeren maar afgekeurd, mijn Duits is dan ook even goed als de Belgische wegen.

Vriendelijke groeten,
Niels

3 likes

Ik kan je niet helpen, maar heb je bijvoorbeeld gekeken of de persoon die je wilt benaderen ook actief is op een ander forum? Op die manier heb ik namelijk onlangs uitgevogeld dat iemand ook actief was op watchuseek, waar de aanmelding een stuk eenvoudiger is.

1 like

Hoi,

ik heb een account op UHR- Forum ze doen redelijk moeilijk, maar ik wil je wel helpen

1 like

Redelijk? Ik heb me 2x proberen aan te melden en blond zonder reden afgewezen worden… :cry:

2 likes

Ik had hem ook al op naam en woonplaats proberen zoeken op facebook, ik kreeg wel wat matches maar er was niets wat een directe link met een van de gevonden personen kon maken.
Zijn profielnaam dook ook nergens anders op na verder zoeken op google.
Los daar van heb ik net bericht gekregen dat het horloge gereserveerd is, pech dus :frowning: .
Ik zet mijn zoektocht verder naar deze fel begeerde Sinn 556 I

Ik snap weinig van al die verhalen dat het moeilijk zou zijn om je aan te melden.
Ik heb gewoon in het net Engels het aanmeldingsformulier ingevuld, meteen de eerste keer toegelaten.
Duits kunnen spreken/typen is dus geen must.

1 like

Leuk om te weten, bedankt voor de feedback.

Het is mij in 2x gelukt, wat ik heb gedaan is een klein verhaaltje in Duits over horloges, en wat je van het Uhrforum verwacht, dan lukt het wel en gewoon aangeven dat het je Duits niet tot in de puntjes beheerst. En wanneer je en foto(serie) plaatst dan moeten ze bijna van studio kwaliteit zijn, anders krijg je vet commentaar.
Ik had via Uhr forum, een Seiko MM300 SDBX017 gekocht en hiervan foto’s gemaakt met een goede digitale camera, maar de foto waren gemaakt tijdens een middagje op en aan het water, dus vinger afdrukken etc. op de band en glas.!!

1 like

Ik heb ook een account, en wil je best helpen

1 like

Op UF moet je ook niet zitten voor de discussies, alleen het verkoopgedeelte is de moeite waard. Als je echt een duitstalig horlogeforum zoekt, is watchlounge een beter alternatief.

1 like

Kan je ook helpen. Ik heb er hier al een aantal in contact gebracht met een verkoper.

1 like

Zeggen dat je samen wilt marcheren en liederen zingen. En dan in het Duits.

8 likes

En:
image

1 like

Achterhaalde “humor”!