Continu opnieuw inloggen...

Ja, je hebt gelijk… gisteren de hele dag ingelogd gebleven op de iphone. Vandaag al 6 keer opnieuw moeten inloggen… dat was dus ook niet de oplossing, alhoewel de 12.3.0 ook al hetzelfde probleem gaf.

Denk inderdaad dat het iets met de updates van IOS te maken heeft, hier ook op iPhone en Mac

Hier ook het geval…:angry:

Yep, maar meestal pas de volgende dag weer tenzij je alle gebruikte pagina’s en apps opschoont (wegveegt). Dan mag je steeds opnieuw inloggen.

Ik moet ook meerdere malen per dag opnieuw inloggen ! Erg irritant en snap niet waarom…

Op een iPhone (SE) met iOS 12.3.1 en Modzilla Firefox: geen enkel probleem; je blijft gewoon ingelogd. Met Safari wél inlogissues…

2 likes

Heb er sinds vandaag ook last van. Iphone/Ipad

Hier ook nog steeds (Ipad pro).
Geen update meer voorhanden, met 12.3.1 gekocht.
Balen!

2 likes

Heb niet alle antwoorden gelezen, maar wat op mijn iPhone helpt: Hf sluiten en opnieuw openen. Ik hoef dan ineens niet meer in te loggen :thinking:

3 likes

12.4 en 13.1 lossen het probleem ook niet op btw…

:wink:

Bij mij ook :nerd_face:

1 like

ik heb een snelkoppeling gemaakt naar startscherm (zoals hier boven ook omschreven) ik log dus ook automatisch in, het is mij opgevallen dat zodra ik naar een externe pagina wordt doorverwezen dus iemand post een linkje in een post en daar klik ik op automatisch wordt uitgelogd. Zolang ik geen linkjes aanklik blijft het werken, niet de oplossing wel een gedraging die ik heb herkend.

2 likes

Dit is hier ook, sluiten niet eens nodig, gewoon op refresh drukken en je bent weer ingelogd :sweat_smile:

1 like

Bij mij ook vaak de vraag om opnieuw in te loggen (Ipad Pro).

Nu nieuw fenomeen.
Gisteren cookies verwijderd.
Vandaag wil ik opnieuw inloggen, maar lukt niet : “onbekende fout”.
Dan maar aangegeven dat ik mijn paswoord vergeten ben, hoewel ik het perfect weet.

Ik krijg de mail en de link om een nieuw paswoord aan te maken. Ik geef mij gekend paswoord in, en krijg de melding dat ik het hetzelfde paswoord is als voordien.

Ik probeer nogmaals in te loggen … “onbekende fout”.
Dan maar een nieuw paswoord gekozen. Nu kon ik wel inloggen.

Die “onbekende fout” melding komt door de 502 fouten. Als jij net inlogt terwijl er een 502 optreedt krijg je deze melding.
Aangezien ze momenteel aan de lopende band geserveerd worden krijg je de onbekende fout diverse malen achter elkaar als je pech hebt.

Als je het mij vraagt ontstaan deze continu opnieuw inloggen meldingen ook gewoon door de 502 site problemen.

1 like

Ik heb dit probleem nooit gehad, maar nu sinds ios update moet ik in de ochtend opnieuw inloggen.

Meer mensen dit probleem, en een oplossing?

1 like

Ja, meerdere keren per dag. Zelfs zonder nieuwe IOS…

Huilon!

2 likes

Ook de update maar geen problemen. alleen als mijn internet langzamer is of de server trager reageert heb ik dit wel eens. Nieuw tabblad en het probleem is opgelost.

1 like

Yup, nu ook elke dag meerdere keren last van. Heel irritant :-1:

1 like

Ik ook erg irritant :face_with_symbols_over_mouth:

1 like