Voor wat mijn mening je wat waard is … (ik heb even wat foto’s van het betreffende horloge toegevoegd om mijn punt te maken) ik ben van mening dat je meer plezier gaat beleven aan een horloge wat in betere staat is, en niet iets moet kopen omdat er een merk aan verbonden zit … als ik deze kast zo ziet denk ik dat er redelijk met de Franse slag aan gepolijst is en voor mij persoonlijk zijn juist die scherpe lijnen datgene wat een Breitling zo mooi maakt … om de toevoeging van de foto’s even toe te lichten … kijk even hoe recht en strak de lijnen lopen …
Echt zal die waarschijnlijk wel zijn, maar vooral de staat doet er mijns inzien ook toe, en inmiddels vanwege de toegankelijkheid van Internet is iedere verkoper wel in staat om een marktconforme prijs te bepalen dus de “koopjes” eruit vissen is naar mijn idee erg moeilijk geworden …
Mijn advies zou zijn om de aankoop uit te stellen en door te sparen voor een horloge waarvan de potentie dat het je op korte termijn gaat tegenvallen kleiner is
De claps op de rubber band en de rubber zijn brol van bij Ali, geen waard !!
De horloge blijk wel ‘ok’ te zijn
Die van de leer strap laat mij ook in twijfel…