Controle op echtheid Breitling Colt Chronograph

Dag allemaal,

Ik ga morgen naar een Breitling Colt Chronograph a7338811 kijken. Ik heb zelf geprobeerd met wat google werk erachter te komen hoe ik een echte zou kunnen herkennen. Helaas tevergeefs omdat het echt een gigantisch web is aan aspecten.

Ik probeerde een aantal foto’s erop te zetten maar omdat ik pas vandaag lid ben geworden kon ik maar 1 foto posten,wanneer ik hem morgen bekijk/aanschaf zal ik proberen meer foto’s te leveren om de echtheid te kunnen bepalen.

Oh en nog gauw 1 vraag, voor eventuele seriecodes die jullie nodig hebben voor het bepalen waar zou ik moeten kijken?

Alvast bedankt allemaal!

Horloge

1 like

Nou, die is echt. :+1::grin:

Voor de verandering hier, mag ik wel zeggen… :wink:

5 likes

Lijkt mij ook zeker origineel! Tof horloge!

2 likes

Dat is wel al gelijk een hele opluchting! Ik heb nog nooit een 2de hands or meerder hands horloge gekocht, vandaar dat ik een beetje voorzichtig ben! :slight_smile:

1 like

Groot gelijk, het is een mijnenveld. Zelfs Casio’s worden nagemaakt…

2 likes

Dan nog zegt het niet alles.
Check of papieren (nummer) overeenkomen met het horloge.
Echt of namaak is niet altijd te zien aan de buitenkant.

2 likes

Dat komt helemaal goed! Morgen krijg ik alle papierwerk ervan te zien om te bestuderen en dan kan ik goed even alles naast elkaar leggen of in ieder geval dat plaatje klopt! :slight_smile: Maar het is fijn om te horen dat het op eerste blik er goed uitziet!

2 likes

Jur heeft gelijk, maar deze knalde meteen in mijn gezicht “ECHT”. Desalniettemin, er bestaan bizar goede imitaties, dus mooi dat je het papierwerk er ook bij kunt checken.

1 like

No way dat jij dit 100% kan aansluiten aan de hand van deze foto.

Neem jij ook de garantie op je als-ie toch nep blijkt te zijn?

Sit soort modellen worden bizar goed nagemaakt.

Edit: ah, mijn opmerking is mosterd na de maaltijd, desalniettemin moet men hier voorzichtig mee zijn.

1 like

Ik zou meer foto’s gepost hebben, maar helaas was dat niet mogelijk misschien in een korte tijd toch wel en vanaf morgen gelukkig wat meer foto’s en details zowel voor mijzelf als voor jullie om hopelijk er samen uit te komen!

Is kijken of het nu wel lukt om meer foto’s te posten, hierbij heb ik nog wat meer foto’s die ik van de eigenaar opgestuurd kreeg.

1 like

Ik ben nog steeds overtuigd. :man_shrugging::grin: Evengoed kun je 'm altijd even laten checken bij een professional, probeer dat dan i.o.m. de verkoper zo te doen dat je er niet al mee in je maag zit op dat moment.

Ik ga ook mee in echt. Heel vaak als ze echt zijn zie je dat toch in één oogopslag, raar maar waar.
Ik snap wel dat er bizar goede namaak zijn en zeker bij Quartz is dat ook een risico.
Buy the seller, is ook altijd een goede tip, en dat hoeft niet altijd een dealer te zijn natuurlijk

1 like