Coole horloge-gerelateerde Vaderdag cadeau's

FF een show-off topic van alles wat er weer vergaard en gegeven is aan alle vader-HF-leden. Mijn lieve kids hebben punten gescoord want ze hadden voor hun ouwe een keurige watchwinder (2 horloges) gekocht. Toch het mooiste cadeau wat je kids kunnen geven… Naast de mooie knutselwerkjes :joy: even voor de info; mijn kids zijn 7 en 5. Voordat er hier gespeculeerd wordt dat mijn ‘zogenaamde 16 jarige zoon’ een asbak voor papa heeft gekleid :wink: overigens volgens mijn vrouw hebben ze dit cadeau zelf bedacht… Schijn veel over de hobby te praten thuis.

Hieronder de keurige down-2-earth watchwinder (plaatje van internet):ok_hand: want zijn het toch schatjes. Ik zal het wel verdiend hebben, doe ik toch iets goed :laughing:

16 likes

Mijn vader heeft een Ebel die hij al al jaren draagt naast zijn andere horloges. Gekocht met een donkergrijze plaat en laten vervangen door een witte. Maar daar krijgt hij steeds meer moeite mee met het aflezen. Dus ik heb nu de originele plaat er weer in laten zetten voor hem.

Nu is die weer helemaal blij met zijn Ebel en kan die hem beter aflezen :+1:

4 likes

Van mijn dochter Daphne die zowel mijn boekeninteresse als mijn horlogeliefhebberij beloonde.

7 likes


Er zit ook tijd in… Dit boek van mijn vrouw en kinderen gekregen. Over mindfulness, genieten van het leven en prioriteiten stellen in je leven.

5 likes

Heb m’n vader deze Hamilton gegeven:
fb5793c93e4450e89f995e2f4ddca9e080ba543c

15 likes


Kreeg ook dit boek :+1:

4 likes

Ik krijg deze… maar is nog niet binnen.
Iemand er ervaring mee?

1 like

Ook blij gemaakt met een horlogegerelateerd vaderdag kado :slight_smile:

2 likes

Mooie cadeaus allemaal :ok_hand:

2 likes