Corona bezigheidstherapie: Raad de klok!

Geïnspireerd door een horloge pakketje wat ergens rond 20 mei bij huize Jarl bezorgd gaat worden en het feit dat ik toch tijd over heb :sweat_smile:

Raad de Klok!

Eenvoudige regels:

  • Je geeft op jouw creatieve manier 1 of enkele hints wat uiteindelijk moet leiden tot een merk + type horloge.
    Degene die de klok raad, maakt het volgende raadsel!

De eerste opgave:
Hint 1
Speakers vol open!
Hint 2
Hint 3

Op het eerste gezicht niet zo moeilijk, maar wel met een twist: Let the games begin!

7 likes

Is 't een casio g-shock?

1 like

Dit topic verdient wat meer reakties.

Mijn inzending.

Hint 1. Overgewaardeerd baggermerk.:wink:

“pakt vast bier en chips”

5 likes

Invicta?

4 likes

Jlc ultra thin moon black?

1 like

Omega Speedmaster (Dark Side Of The Moon)?

sp_moonwatch_dsotm_31192445101003_vuec_640x480

Zo ff plaatje erbij, maakt het leuke topic nog leuker :wink:

2 likes

Heb geen idee… maar blow up the speakers, dat was lang geleden. Wat een knaller

2 likes

Eitje!
Seiko!

2 likes

@Ralphw

Je zit in de richting…

1 like

Die jij bedoeld is zeker ook een Zwitsers horloge? :joy:

Hmzzz

1 like

Geen Zwitsers merk en ik zou de tekst van de de tweede hint eens goed beluisteren…

1 like

Hahahaha die ken ik uit mijn hoofd…maar helaas snap ik de hint niet…

All i want is a romantic fantastic loverrr. Thee call me… nou ja dat dus… :smile:

1 like

Deze .:arrow_down::arrow_down::arrow_down:

3 likes

Mister Lova Lova…

Vooruit met deze erbij moet het toch te doen zijn…

https://youtu.be/Gpv1os20_Dc

https://youtu.be/pXRviuL6vMY

2 likes

Ok check👍

Bedankt voor de heerlijke muziek, top topic

I give up. :upside_down_face:

Je eerste muziektipje heb ik even genegeerd, dat was tranentrekkend plat. In plaats daarvan heb ik deze er even bij opgezet:

Vervolgens Shaggy, da’s altijd leuk, ook al vind ik de versie met Sting op bas misschien toffer.

Fade to black ook niet te hachelen, net als 99% van het oevre van Metallica, dus It is because I’m black van Syl Johnson maar aangezet.

Maak het even. Slechte Italo-pop? Wow. Maar goed, in plaats van die man Jovanotti maar even aangezet. Een mens moet wat.

En toen: Weer een leuk nummer. Twenty one pilots? Nooit van gehoord, maar wel 2 miljard views. Die gasten hoeven niet meer te werken of zo. :slight_smile: Dank.

Maar wat wil je nou eigenlijk voor horloge halen? Want met muzikale tips die ik toch niet ga beluisteren win ik de oorlog niet.

1 like

@Fate_Amenable_To_Change:

Ik heb nergens gezegd dat deze nummers mijn muzieksmaak vertegenwoordigen :slight_smile: . Alhoewel Metallica door mij toch wel erg gewaardeerd wordt!

@anon45431414OA zat echt in de goede hoek met zijn Dark side of the Moon Speedy, maar het horloge wat ik verwacht is die andere klok die op de maan is geweest, maar dan in een “black” special edition uitvoering!

2 likes

Hahahaha… Bulova! Altijd leuk. We zien te weinig UHF. I have to praise you like I should.

:+1:

1 like