CoronetTime

Een paar maanden geleden mijn Rolex gmt 116710ln verkocht aan @CoronetTime.
Vlotte communicatie onderling gehad en snel een reeele prijs overeen gekomen.
Toen de koper voor de DJ van @CoronetTime niet op was komen dagen snel een deal kunnen maken voor de inruil van zijn yacht master zodat de overdracht toch zoals gepland door kon gaan.
Na een ruim uur gezellig op een terras onder het genot van een bak koffie over horloges gepraat te hebben ieder beiden met een nieuw horloge naar huis gegaan.
Het is aangenaam zaken doen met dit betrouwbare forumlid!

2 likes

Horloge verkocht aan Seppe, supertoffe en eerlijke kerel :+1: aanrader

2 likes

Band gekocht van Seppe. Alles prima! Aanrader

Na een tweetal maanden om mijn pols is gister de ex YM van Seppe weer terug om de pols van Seppe gegaan.
Prima snelle communicatie en afspraak. Helaas door een andere afspraak minder tijd om bij de praten over horloges dan vorige keer maar toch een zeer aangename overgave van het horloge gehad.
Seppe, veel plezier met de YM en snel een foto hoe hij op jubilee staat!

Seppe is een prima betrouwbaar persoon om zaken mee te doen.

1 like

Afgelopen week een jubilee band van Seppe overgenomen. Vanuit mijn vakantieadres kwamen we al snel tot een deal.
Seppe kwam met het voorstel de band zelf even te brengen. Super! Ik moest alleen even mijn ouders charteren om eea in ontvangst te nemen. Nog even en ik kan de band zelf bewonderen👍🏻

3 likes

Jubilee gekocht van Seppe.
Gezellige babbel en leuke deal dus alleen maar aan te raden. Merci @CoronetTime!

Vandaag een horloge geruild met @CoronetTime. Erg fijne ervaring gehad!
Leuk gesprek en kennis van zaken is aanwezig. Bedankt!

Gisteren een horloge overgenomen van @CoronetTime. Naast het feit dat de communicatie zeer vlot verliep was ook het contact in persoon zeer aangenaam. Het tot bij mij komen om het horloge af te leveren en een leuke babbel over horloges waren zelfs in de prijs inbegrepen!
Niets dan positiefs dus, bedankt! :+1:

Ook ik heb een goede en prettige ervaring met @CoronetTime kwam keurig zijn afspraak na en het is altijd leuk om met iemand over een gezamenlijke hobby te praten. Wie weet tot een volgende keer.
Groet Martin

1 like

Op het terras van een chique wegrestaurant, vlak over de grens van België, trof ik Seppe (@CoronetTime) met mijn Tudor. Een kort maar krachtig gesprek volgde en de deal was verzilverd. Seppe heeft duidelijk veel kennis van zaken en is verder een heel vriendelijk betrouwbaar lid.

Zou zonder twijfelen weer bij hem kopen :+1:

1 like

Eerste deal gedaan met Seppe… Erg tevreden. Snelle communicatie en smaakt zeker naar meer :wink::ok_hand:

Dankjewel @CoronetTime

1 like

Horloge gekocht van Seppe, erg fijne ervaring. Tot de volgende @CoronetTime!

Prettig zakendoen met Seppe (@CoronetTime). Leuke babbel en snelle afhandeling .

Vandaag een Breitling gekocht bij Seppe, twee weken geleden telefonisch de deal gemaakt en nu dan ‘eindelijk’ naar België gereden voor de overdracht.

Niks meer dan lof, communicatie verliep vlot en helder. Leuk telefoongesprek gehad twee weken terug en nu live ook zeer tevreden. Ontvangst was prettig & hartelijk en een leuke babbel gehad samen.

Voor iedereen die twijfelt een dit is een dikke aanrader!

Bedankt Seppe :ok_hand:t3: @CoronetTime

1 like

Vandaag samen met een neef een nieuwe speedy opgehaald bij Seppe van @CoronetTime
Mooie deal kunnen maken icm inruil. Hartelijk ontvangt waarbij we veel van zijn mooie voorraad hebben kunnen bewonderen!

3 likes

Vorig jaar (dec 2021) mijn eerste Breitling gekocht. Was een fijn en goed gesprek en verkoop liep ook lekker vlot. Door alle Corona gedoe in Nederland waar je nergens kon passen of kijken was het fijn om geholpen te worden door Seppe :+1:t2: Leuk om de voorraad etc te bekijken

Ik heb bij Seppe @CoronetTime een Breitling gekocht, goede communicatie en prettig ontvangt gehad. Dikke aanrader👍

Afgelopen week een tweede horloge gekocht bij Seppe! Alweer helemaal tevreden :smiley::smiley: