Correcte Jubilee bij Rolex GMT Master 16700?

Hallo allemaal,

Ik lees la een tijdje mee op dit forum, en al flink wat research gedaan in topics maar ik kom er toch niet helemaal uit. Om die reden toch maar eens een account aangemaakt. :slight_smile:

Ik bezit een Rolex GMT Master, Jaartal ± 1990/1991; Serienummer E281XXX (laatste 3 nummers voor veiligheid niet benoemd)

Dit horloge is geleverd met een Oyster armband (78360H?) maar ik zou graag een jubilee er bij bemachtigen om dat zo nu en dan kunnen wisselen.

Ik ben opzoek naar welke jubilee welke ook qua tijdsspanne correct is.
Kan iemand mij bevestigen dat hier een 62510H band met 501B End-links bij hoort?

Her en der lees ik ook dat het mogelijk zou zijn om een originele band via een AD of Rolex service center te bemachtigen, anderen ontkennen dit weer en geven aan dat dit onmogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee?

2 likes

62510H is correct maar je moet 502B end links hebben. 501B is voor een oysterband.

3 likes

Dankje! Is er ergens ook een tabel of iets dergelijks te vinden waarop ik dit zelf had kunnen terug vinden?
Ik heb dit voor diverse rolex modellen al gevonden, maar voor de GMT Master ben ik deze nog niet tegen gekomen.

:+1:t3:

6 likes