Cortebert art deco

Thanks, vind het ook super om zoiets op mijn pad tegen te komen, denk dat zo’n compleet setje uit begin jaren '40 iets voor ‘once in a lifetime’ zal zijn. :wink:

2 likes

Prachtige vangst👌

1 like

Waar scoort je zoiets nou?

Denk je dat je hem ooit gaat dragen of wordt het een vitrine queen?
Heel fraai horloge :ok_hand:t2:, eigenlijk zonden om hem 80 jaar te laten liggen

1 like

Prachtige aanwinst, veel plezier ermee :+1:

1 like

Wow heel gaaf! En die staat :heart_eyes:

1 like

Een flinke portie geluk. De juiste persoon op de juiste plaats kennen die ook op de hoogte is van mijn voorliefde voor - en interesse in - horloges Dat heeft een band geschept en nu word ik 1 en ander gegund en had eerste keuze :blush:

3 likes

Dragen ga ik niet doen, denk wel dat ik deze ga laten servicen, ik wil dat kalibertje weer zien lopen en horen tikken. :star_struck:

1 like

oef, een beauty !

1 like

Very nice. :ok_hand:

1 like

Bandje wisselen en af en toe dragen na een service, daar is deze schoonheid voor gemaakt.

1 like

Wat ontzettend gaaf zeg!!

1 like

Erg mooie “vondst”.
Waard om in een vitrinekast tentoon te stellen. Geniet ervan.

1 like

Wauw… wat een prachtig horloge. Zo maken ze ze niet meer… (of wel ergens, want ik wil er wel zo eentje…)

Serge

1 like

Wel, wel, een zeer mooie aanwinst, ben zeker een beetje jaloers. Een object wat je dus niet meer weg moet doen. Proficiat.

Maar ik wil hier toch wel een belangrijke opmerking over maken, en wel als volgt, dit draadje hoort volgens mij in een hele andere topic en wel;

2 likes

Heel erg mooi en alles goed geconserveerd! Bij NOS hebben de doosjes toch vaak wat meegemaakt.
Geniet er van!

1 like

Thanks! :wink:

Oké, ik ga binnenkort wat fotootjes plaatsen in dit topic van de Cortébert. :wink:

1 like

Dat is echt een hele mooie.

1 like

Museum waardige horloge set!

1 like