Corum echt of nep? 🔒 (Kan dicht)

Helaas zijn er ook veel fake Corum horloges, die er qua afwerking net zo uitzien als het exemplaar in de openingspost. Die lijken vaak net-niet op een origineel ontwerp. Aparte handel… maak dan gewoon je eigen horloge, denk ik dan.

1 like

Maar dan kan je er geen 10k voor vragen…

1 like

Ik kan mij herinneren dat er zo rond 2005 een beetje een hype was rond bepaalde Corum modellen.
Toen was er ook een levendige replica handel, ik kan niet ontkennen dat ik er ook naar gekeken heb.
Maar uiteindelijk toch mijn daily Citizen in die tijd trouw gebleven.

2 likes

Zit daar nou een vette kras op?..zonde zeg…mbt Corum, volgens mij ging de vraag van de TS niet of deze mooi of leijk was maar over de echtheid…Smaken verschillen. :sweat_smile:

Misschien als je hele slechte ogen hebt, je bril afzet en dan vergelijkt :crazy_face:. Op de foto lijkt dit een mooi open gewerkt 2892 uurwerk.

Lekker accurate estimate van de expert ook :man_facepalming:t3: :joy:

6 likes

:joy:

Nog even terug komen op die gene die hem zou willen ruilen. Deze volgt het HF ook en gaf me een berichtje dat ik het forum om info heb gevraagd en zag van verdere ruil af. Dus het is niet meer relevant en de discussie kan op slot.
Opgelost en leerzaam geweest, dank aan alle forum leden. :hugs:

4 likes

Hij vond het niet leuk dat je probeert om meer informatie in te winnen?

2 likes

Waarschijnlijk.

2 likes

Zegt ook genoeg toch

2 likes

Denk dat hij het niet leuk vond dat er door zijn opmerking dat hij een waarde van 10k zou hebben heen werd geprikt :wink:

Anyway, was nooit een ruil geworden met 2 tevreden kanten, dus prima zo toch?

1 like

:point_up_2: @Jurgen of @junior

1 like

Wel interessant, nadat het merendeel aangeeft dat je het niet moet doen.
Je zou dan zeggen, dat hij juist heel graag zou willen ruilen… Des te beter is de deal voor hem.

Voor mij een extra :triangular_flag_on_post: