Corum opnieuw uitgevonden?

Een vogelvlucht (promo)filmpje. Wellicht interessant.
En nee, ik heb en wil geen aandelen :sweat_smile:

1 like

Yuck. Nee. Gewoon nee.

Sommige dingen kunnen beter bedekt blijven onder de dikke lagen stof der vergetelheid. Maar die gast ook… “Corum is a big name, it’s a big brand”… No it isn’t. It never was and hopefully it will stay that way.

Dat hun eerste horloge een soort van übergenerieke en wat lelijke geïntegreerde bracelet is die voor 33.000 ballen van eigenaar zou moeten veranderen… Ik zit niet op deze oprisping te wachten.

Wie koopt dit?

2 likes

Jake paul achtige figuren denk ik.

2 likes

Ik heb vaak bijna een Corum gekocht omdat ik een regatta horloge wilde. Toch steeds niet gekocht omdat ik ze niet mooi vind.

Ik waardeer pogingen van bedrijven en het lef wat daarbij hoort, om veranderingen te doen. Toch zal het niet mijn merk worden tot op heden.

Vooral omdat het allemaal een beetje als een gimmick aanvoelt…

1 like

Ik heb de propaganda gekeken. Op de ‘golden bridge’ na is het allemaal vrij, uh, in your face :sweat_smile:. En de slogan was vroeger dus wel kloppend, the key TO perfect time i.p.v. de key OF time…

1 like

Van 1:12 tot 1:30 kan ik waarderen. De rest… Kan mij

1 like

Dat skere kitscherige coin watch gebeuren is in mijn bescheiden optiek geen “Perfect Time”. TO of OF, daar wordt het niet anders van. :slight_smile:

Wat een negativiteit. Meer merken is meer concurrentie is beter voor de afnemer. Dus voor ons. Ook als je er geen gaat kopen.

3 likes

En als iemand op een GTG een doosje Corum laat zien dan is het allemaal Ja & Amen. Dit draadje lijkt wel van het Keyboard Ridder Genootschap. Corum heeft mooie dingen gemaakt, waar menig verzamelaar blij mee is, maar die zullen zich nu wel afwenden naar een andere praatclub, niet deze.

Ik zag laatst ook iemand met een leuke Hublot, maar die komt hier ook niet (waar wel, dacht ik :crazy_face:).

Ik zou dit niet meteen in de prullenbak pleuren als ik het cadeau kreeg…

2 likes

Nodig me eens uit als je een doosje mee hebt. :wink:

Een leuke Hublot is overigens waarschijnlijker.

Als het goud is ik ook niet, dat gaat zo de smeltoven in. Helaas, die enorme spacer zal wel van koper zijn.

Dit vind jij ook mooi, verwacht ik, of je het zou kopen is een ander thema.

4 likes

Ik hoop ooit nog eens een mooi doktershorloge van Corum te vinden.

Dat passend bandje zoek ik dan zelf wel uit.

5 likes

Die leren band lijkt me zo breed te zijn dat hij goed zou werken als een bracer voor Conan the Librarian.

Ik chargeer, maar het is niet mijn ding, zeg maar.

Dat is zowaar cool.

2 likes

De indexen met die langgerekte vlaggen ziet er niet uit. Vind ik de mijne toch nog steeds mooier.

5 likes

Ach, alles beter dan een stille dood onder China Haidan… geef het een kans / wat tijd.
Eerlijk gezegd zou ik hopen dat (stief)zusje Eterna hetzelfde gegund was. :cry:

1 like

Binnenkort brengen ze de patserbrug uit.

1 like

No Sorry GIFs - Find & Share on GIPHY
Geloof niet dat dit mijn merk gaat worden.

1 like