COSC Certificaat Omega

Weet iemand waar en hoe je het COSC certificaat kunt krijgen.
Ik heb bij mijn Omega PO wel een pasje ed. gekregen, maar het is toch ook mogelijk om een papieren versie te ontvangen?

Met de zoekfunctie krijg ik niet de gewenste info.

Dank Hein

die kun je opvragen bij Omega. vraag anders bij je dealer of bij Omega nederland.

Hoi, weet niet of je er al op hebt gekeken maar via google “cosc Omega” intypen en dan de 2e link pakken (Omega site). Onderaan deze pag. staat dat je met het opsturen van een copy van je pasje er een kunt aanvragen. Ps. ben ook nog sparend voor een PO dus erg graag foto’s ! Groet, Oscar

Dank voor de reactie,

Foto staat hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,85522,89637#msg-89637

Hij lijkt (en is) op de foto erg groot, maar in het echie valt het wel mee. Omdat ikzelf ook redelijk groot ben.

Ik ga even googlen, had ik al gedaan maar kwam niet echt verder.

Gewoon even een foto van jouw aankoopbewijs, garantiekkaartjes en serienr. maken en mailen naar omega. Binnen een week ontvang je per post het certificaat, niet dat je er iets aan hebt, maar is op zich leuk te hebben.

groeten,

Stairman

Hein,

Het adres: aftersales@omega.ch

Succes ermee,

groeten,

Stairman

Je moet echter wel binnen een bepaalde periode na afstempeling op de garantiekaart gereageerd hebben richting Omega. Ik meen me te herinneren dat die periode 5 maand is, maar zeker weet ik dat niet.