Cosmograf

Het was een fijne transactie, afspraken goed nagekomen. Voor mij de erste verkoop via het forum, en wat mij betreft mogen alle transacties zo verlopen. :+1:

1 like

Gisteren een band verkocht aan Cosmograf! Contact verliep soepel en ook het afhandelen ging goed. Al met al een fijne verkoop!

1 like

Gisteren de Omega van Cosmograf overgenomen. In eerste instantie achter het net gevist maar gelukkig weer beschikbaar gekomen. Goed en snel contact. Afhandeling bij de mac. Betrouwbare en fijne verkoper!

1 like

Vorige week mijn Tudor Pelagos aan Cosmograf verkocht en een mooie Marinemaster van hem overgenomen. Prettige communicatie, snel en fair zaken doen, absoluut een aanrader!

1 like

Mooie ruil gedaan met Tjerk (@Cosmograf). Prima communicatie, snelle verzending en horloge helemaal als beschreven. Graag nogmaals.

1 like

Gisteren in een persoonlijke ontmoeting een mooie Breguet van Tjerk @Cosmograf overgenomen. Horloge was precies zoals beschreven en het contact erg prettig! Zeker een betrouwbare verkoper, wie weet tot ziens Tjerk :+1:

Grt, Matthijs

1 like

Vandaag mijn Tudor geruild met Tjerk @Cosmograf Zeer prettig contact gehad vooraf en alles was zoals besproken. Aanrader!!

1 like

Gisteren een prachtige horloge gekocht van @Cosmograf. Het horloge was precies zoals omschreven. Geen verassingen. Het contact vooraf en de overdracht heb ik als zeer positief ervaren. Tjerk is een rustige, betrouwbare persoon en een ware liefhebber van de hobby.

1 like

Ik heb deze week mijn Tudor BB GMT verkocht aan @Cosmograf. Een zeer soepele deal, vriendelijke communicatie en zeer snelle betaling, kortom een zeer betrouwbare partij. Bedankt, Tjerk!

Afgelopen week een prachtige Staudt Praeludium chronograph gekocht van @Cosmograf. Leuk contact en soepele afhandeling :+1: Tot de volgende;)

1 like

Ik heb gisteren een “van der Gang” overgenomen. Goede, snelle en duidelijke communicatie.
Vriendelijk ontvangen (corona proef) en lekkere koffie.
Horloge voldoet helemaal aan het aangebodene incl bandjes.
Mooie deal gesloten waar we beide blij mee zijn.
Tjerk wie weet tot een volgende keer.

1 like

Enkele maanden geleden (beter laat dan nooit?) heb ik mijn Tudor Pelagos LHD aan @Cosmograf verkocht.

Fijn contact via HF en ook de overdracht als zeer prettig ervaren. Als mede liefhebber van horloges vele horlogemerken en types besproken - Tjerk is zeker een man die zou aanraden voor toekomstige deals!

Gisteravond een Tudor Pelagos LHD van @Cosmograf gekocht.

Was de tweede keer dat we elkaar troffen en het was wederom gezellig!

Cosmograf is een lid waarbij je zonder aarzelen iets kan kopen en verkopen, betrouwbaar en vooral een enorme liefhebber van horloges.

Kortom tot de volgende!

1 like

Vandaag een gezellig onderonsje gehad met Tjerk en daarbij zijn stoere Formex overgenomen. Het was bijna té gezellig samen met hun lieve ridgeback van 2 jaar. :smiling_face_with_three_hearts: Dank en tot een volgende Tjerk :+1:

Vandaag - na een zeer snelle onderhandelingsronde - deze (zwarte) Seamaster GMT overgenomen van Tjerk, oftewel @Cosmograf.
Alles zeer vertrouwd, dus 100% aan te bevelen.
Nogmaals hartelijk dank voor de leuke deal!

Zeg nu zelf, is dit geen prachtig paartje? :blush:

2 likes