Couple watches, een gezamenlijke NA

Horloges kopen voor jezelf daar begint het mee, maar je partner er in meeslepen is natuurlijk heerlijk. Naast een praatje over deze aankoop lijkt het me ook mooi om andere matchende setjes te zien, dus plaats die vooral in de comments!

Dan over mijn zoektocht, al jaren zit de Santos Carrée in mijn hoofd, heerlijke 80s vibe die ook vandaag de dag goed draagbaar is. Die mooie gelakte witte platen en het contrast van die geelgouden schroeven op de stalen gebrushde band.

Ik kwam deze foto uit augustus 2020 tegen in mijn galerij waar ik hem in Florence voor het eerst om had en waar de liefde groeide.

Maar een exemplaar vinden met een dikke bezel, een lange band die ook nog in goede staat is en voor de juiste prijs…. Dat heeft wat jaren en veel andere horloges tussendoor geduurd.

Ondertussen begon een paar maanden geleden de zoektocht naar een cadeau voor de 30e verjaardag van mijn vriendin. Ze kreeg jaren geleden al eens een must de Cartier tank van me, en ook voor haar voelde een Santos als een heel mooie tweede horloge.

Ik plaatste daardoor eerder al een zoekopdracht op het forum voor een Santos Octa, hierdoor raakte ik weer aan de praat met een handelaar die ik al kende en liet ik ook mijn wens voor een 2961 doorschemeren en dat ik voor ook een santos zocht.

En dan, op vakantie, met een kokosnoot in het zonnetje krijg je ineens dit setje voorgeschoteld:

Het kwaad was geschiet, nog even wat dagen over nagedacht en toen de knoop doorgehakt, dit moest ik hebben.

Nog even het horloge voor mijn vriendin laten graveren voor een speciale gelegenheid en nu eindelijk heb ik haar er mee kunnen verassen. Wat mij part één van de mooiste horloges die je als setje kan kopen en beide helemaal blij mee, deze zullen wel een tijdje blijven.

100 likes

Gefeliciteerd met deze mooie set!
Lekker samen van genieten :clinking_glasses:

1 like

Mooie aanwinsten :+1:t2:

1 like

Perfect couple. :heart::clinking_glasses:

1 like

Mooie set👌 veel draagplezier!

1 like

Anwb stel :ok_hand:

4 likes

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Twee prachtige horloges!!

Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ziet er zeker goed uit zo. Mooie keuze. :+1:

1 like

Prachtig, geniet van jullie mooie set Cartier horloges. :ok_hand:

1 like

Kei gaaf allebei :ok_hand::ok_hand:

1 like

De perfecte his/hers set

Proficiat met de mooie aankopen!

1 like

Een heerlijke set zo :ok_hand: zou willen dat ik mijn vrouw eens enthousiast kon krijgen voor horloges.

1 like

Mooi man! ANWB stelletje op de juiste manier! :+1:

1 like

Hebben jullie dan ook van de matching jassen aan als je op zondag gaat fietsen?

1 like

Lekker, staat beide goed👌🏻

1 like

Hele mooie aanwinsten :ok_hand::ok_hand:

1 like

Heel mooi setje, allebei gefeliciteerd. Tevens een prachtige vakantie herinnering als mede een ultiem verjaardagscadeau

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Veel plezier samen.

1 like

Van harte met deze mooie set.
Geniet met volle teugen!!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze :ok_hand:bijzondere set !

1 like