Cousins UK en Ofrei

Ik was op zoek naar twee eindstukjes voor de band van mijn Omega Chronostop. De band, de Omega 1170 is niet meer leverbaar. De eindstukjes zijn nog wel leverbaar. Cousins UK is een voor de hand liggend bedrijf: in Europa, geen invoerrechten enz. Alleen… hun website vind ik chaotisch. Ik kan er niks op vinden. Je moet je aanmelden en pas dan zie je prijzen enz.

Toevallig vond ik vandaag een oplossing voor mijn Omega-zoekprobleem. Op de site van ofrei.com. Als je daar op de juist bladzijde zoekt naar het onderdeel, blijk je het nummer van het gevonden onderdeel zo in te kunnen voeren bij Cousins zoekvenstertje!!
En dat scheelt: Ofrei vraagt $36,95 voor twee stukjes (en versturen komt daar nog bij). Cousins vraag GBP 4,95 per stukje. (En ja, je moet verzenden daar ook nog bijtellen).

Voor wie het interessant vind: de Omega Mesh kost bij Cousins 109 GBP… Ongeveer 80 euro goedkoper dan bij andere (bekende en gerenommeerde) verkopers… En ja, ik ben er ook te laat achtergekomen.

ah, goeie tip, cousins zoekt niet zo handig.
ik struin ook wel eens rond op julesborel.com, levert ook vaak de goeie partnrs op.

de papieren catalogus van cousins zoekt een stuk handiger. kun je er graties bijbestellen (verzendkosten zijn dan iets hoger vanwege hoger gewicht)

Dat is niet super duur voor zo’n mesh. Jurgen en Vollmer/Staub zijn minstens zo duur als het niet duurder is.

thieuster Schreef:

Voor wie het interessant vind: de Omega Mesh kost
bij Cousins 109 GBP… Ongeveer 80 euro goedkoper
dan bij andere (bekende en gerenommeerde)
verkopers… En ja, ik ben er ook te laat
achtergekomen.

Goeie tip van die zoekfunctie. Heb je gemakshalve ook die voor de mesh?:slight_smile:

Even een oud topic ophalen ipv een nieuwe aanmaken. Ik ben benieuwd wat het bezel spring partnr is voor een SMP GMT 2234.50 en kijk daarvoor op de volgende pagina van Ofrei: http://www.ofrei.com/page663.html

Gaat dan om een bezel spring voor casenr. 168.1620 maar deze hebben ze inmiddels niet meer online listed omdat ze geen nieuwe parts meer kunnen inkopen bij Omega.
Is er iemand hier op het forum die de bezel spring voor de GMT ooit bij ze besteld heeft (of elders) en het partnr nog weet te achterhalen?