Crafter Blue CB10 review, een absolute aanrader!

@Lwd79 Nice Rick! Ik heb overal stalen horlogebanden onder, behalve bij m’n oranje Monster (daar zit siliconen onder) en m’n Sea Urchin. Beetje meer rubber en kleur is helemaal niet verkeerd en deze rubberen banden zitten niet alleen héél erg lekker, ze ruiken ook heerlijk.

@Bruut Zeker Bert, geen dank. Veel draagplezier straks.

2 likes

Los van het feit dat nog nooit iemand mij Rick heeft genoemd, wat kan komen omdat dat mijn naam niet is :sunglasses:, ben ik het verder helemaal met je eens.

Wanneer het de juiste rubberband is, dan is het juist erg fijn als afwisseling. En de CB is in alle opzichten top!

Ps. Ben wel benieuwd wat die ‘rubberen gespen’ zijn die je noemde. Bedoel je rubber keepers? Die heb ik niet en zou ik nog wel willen :ok_hand:t2:

Hahaha, Rick staat boven je daar wilde ik ook nog op reageren. Sorry voor de verwarring. Maar dan noemen we jou vandaag gewoon even Loewietje noemen dan. Is dat wat?! :joy:

Bedoelde keepers inderdaad, zei ik gespen? Shit, kan nu niet meer editen. Maar ja, erg fijn die keepers!

1 like

Geen probleem hoor. En ‘gewoon’ Lwd79 is ook prima :ok_hand:t2::wink:

En mooi dat je die erbij hebt. Ik heb alleen de aluminium. Ook prima, maar had er graag een rubberen bij gehad.

Trouwens: ik denk ook dat ze door UPS zijn gebracht? UPC zou een paar jaar geleden hooguit een modem hebben gebracht :sunglasses:

Ik ben ook gek op de banden van Crafter Blue. Ik heb alleen de indruk dat de zwart/rode iets dunner is dan de geheel zwarte…

1 like

November 2017. Niet slecht!

1 like

Ik wacht al sinds … Sint-juttemis ongeveer … op de Crafter Blue duo-tone zwart/rood band voor mijn SKX007. Ik kreeg vandaag een email van Crafter Blue dat hij eindelijk weer in beperkte oplage beschikbaar komt, en je 'm vanaf nu kunt pre-orderen. Dus doe er je voordeel mee.