Veel beterschap man! Balen van het horloge maar dat komt vast wel weer goed. Eerst zelf maar opknappen!
Heel veel beterschap
, maar Speed pedelecs moesten ze verbieden, 40 km op een fiets is veel te snel, en te gevaarlijk ook voor andere gewone fietsers die er langs rijden, spreek uit ervaring ![]()
Zonde van die Speedmaster LOL sorry kon het niet laten. Beterschap Tom wat een ellende.
Je kunt het ons vertellen, dus dat is al een WIN! ![]()
BETERSCHAP en goed herstel !
Beterschap man! Voor jou én je horloge. Dit lijkt me zó balen…
Veel beterschap
Ook hierom altijd een mesh bracelet dragen. Haai of herder kan er niet door heen bijten.
Succes met het herstel, Speedmaster komt goed met een service.
Op wat voor fiets reed je, mountain bike? Ziet er uit als een mountainbike helm.
Beterschap!!
Beterschap topper ![]()
Flinke trip ![]()
Speed pedelec.
Buiten de deur verzekering van Interpolis.
Die hebben mij ook geholpen toen ik was gevallen met mij Tag Heuer Monaca en deze ernstig was beschadigd.
@ Tom beterschap
Oei, beterschap. Ik weet niet of er iets is wat een verzekering dekt? Soms dekt een inboedelverzekering het 1 en ander. Soms zelfs buitenshuis. Of misschien kan ie nog een keer ‘per ongeluk’ in je tuin vallen ofzo ![]()
Sterkte, beterschap!
En inderdaad, de speedmaster is behoorlijk gehavend. Dus repareren of verkopen en een andere kopen?
Speedy is momenteel binnen voor reparatie bij EST in Antwerpen. Zowel de band als de klok zouden voor 90% inorde gemaakt worden ![]()
Ik denk dat ik ze ga houden omdat er wel best een verhaal aan vastzit nu. Ze heeft echt mijn val gebroken en mn hand van veel erger behoed.
Voor mij gaat ze meer waard zijn dan voor iemand anders. ![]()
Zou ik ook doen ![]()
Spoedig herstel nog.
Ik ben heel benieuwd hoe ie wordt Tom, hoe veel karakter hij dan gaat hebben.
Veel beterschap gewenst! Hopelijk wordt je horloge ook mooi hersteld, hoewel dat natuurlijk secundair is. Al het beste!
Beterschap! Hoop dat het met jou, en de Speedmaster, uiteindelijk weer helemaal goed komt.