Gisteren gevallen met mijn fiets. Ik merkte meteen dat het redelijk ernstig was… er moest een dokter bijgehaald worden om me te verdoven ( met ketamine hoorde ik de dokter zeggen )en af te voeren naar het ziekenhuis met de ziekenwagen. Toen de trip ( holy shit doen mensen dit voor hun plezier ??) was uitgewerkt werd ik wakker en merkte ik dat mijn Speedmaster weg was . Toen ik naast me keek lag hij zwaargewond op het ziekenhuisbed en mijn hart brak een beetje. Het is mijn grail watch, waar ik zo enorm trots op ben. Gelukkig gaat alles met mij redelijk goed, maar de mentale klap is niet van de poes. Hopelijk kan dit nog wat hersteld worden… bedankt dat ik het even kan delen
Damn flinke klap! Veel beterschap Tom!
Beterschap.
beterschap man! wellicht kan er iets met een verzekering worden gedaan?
Hoorde ik ook iemand zeggen, maar welke verzekering dan? Familiale? Bestuurder?
Reisverzekering?
Wat ontzettend rot voor je Tom. Hopelijk knap je snel op. Het horloge kan vast hersteld worden.
Zo dat is een flinke klap geweest. Je hebt zo te zien idd een bij je gehad tijdens het ritje. Veel beterschap gewenst en hopelijk een spoedig herstel.
Die Speedy is voor latere zorg…
Gelukkig redelijk ok afgelopen gezien de klap. Succes met herstel.
Die speedy kan omega perfect herstellen. Zou me daar geen zorgen om maken.
Sterkte man, met jezelf en de speedy
geen idee, anders heb je nu een Speedmaster met karakter en hoef je niet meer bang te zijn voor een krasje…
Sterkte Tom, dat is erg schrikken, hopenlijk komt alles weer goed met je.
Misschien kan een verzekering iets betekenen voor jouw prachtige Speedmaster!
Met een groet uit Enschede💐
Veel beterschap kerel!
Het zal vast en zeker goed komen met de Speedmaster, maar dat is voor latere zorg.
Bedankt voor de hartverwarmende reply’s. Stelt me toch een beetje gerust. Twijfelde om een post te maken omdat ik soms niet goed weet of het op forum hoort. Maar voel me nu toch iets beter. Bedankt
Beterschap man!
Doet de speedmaster het nog wel? Dan zou ik de band laten repareren maar alle krassen laten zitten (karakter, Edit: het woord karakter komt uit het Grieks en betekent iets als inkrassen/inkerven.)
Ik heb geen helm maar als ik dit zie moet ik daar toch eens iets aan gaan veranderen…
Motorfiets?
Heb die mensen wel eens meegemaakt, ziet er gezellig uit
Wat klote dat dit je overkomen is, zwaar dat je speedy zo gehavend is, terwijl dit je grail is.
Hoop dat jullie allebei op te lappen zijn
Beterschap! Hopelijk knap je snel op en is je speed master ook op te knappen.
Balen man! Beterschap!
Beterschap! Lijkt grotendeels de stalen band te zijn, en niet het horloge zelf.