Podcast WatchFellows – Aflevering 4 Speedmasters deel 1 | Show Notes

Geweldige aflevering , super leuk om te horen en wat een mooi verhaal. Top!

3 likes

Goed om te horen, ook dat 2e! Als er meer mensen het leuk vinden om die behind the scene beelden te zien kunnen we daar wel wat meer mee doen?

3 likes

Thx! Wat was je favoriet?

1 like

Deel 2 zou wel eens sneller kunne komen dan je denkt :innocent:

2 likes

Vet he! Zou mooi zijn om Jordy eens een keer op een WatchFellows gtg te laten aanhaken als ie daar voor open staat of niet? :sunglasses:

2 likes

Tuurlijk ! Zou gaaf zijn

2 likes

Qua horloge, niet zo moeilijk.

5 likes

Oh dat snap ik wel. Overall denk ik voor mij ook de nummer 1 door materiaal, subdials en het uurwerk icm de looks. Maar als ik puur kijk naar om de pols vond ik dit toch ook wel heel mooi :heart_eyes:

7 likes

Uitstekende podcast dit, ga zo door!

3 likes

Hele leuke aflevering! Bij mijn speedmaster hoort ook al een verhaaltje

Inmiddels zijn de Speedy en ik volledig hersteld!
Ook heel leuk dat je de Camel even vernoemde Peter! Vind heel leuk dat hij gedragen wordt!:star_struck:

5 likes

Dat verhaal weet ik nog, had niet zo snel de link gelegd naar jou toen we de Camel bespraken. Zie dat het uiteindelijk weer redelijk goed gekomen is?! En wat betreft die Camel, zo trots als een pauw. Hij heeft er nu 3 dus nu wil meneer ook een watchroll :rofl:

3 likes

Jou staat ‘ie in ieder geval bijzonder goed :+1:

2 likes

Gaaf hoor, dat hele verhaal rond het maansteen horloge en hoe Omega dat heeft opgelost.

3 likes

Leuke aflevering! Heel informatief, tnx

Kleine typo, ftfy

3 likes

Dank! En scherp :wink: Leuk dat je luistert :facepunch:

1 like

Wat een verhaal he! Echt tof dat ze het uiteindelijk dan weten op te lossen en er zo’n positieve ervaring van weten te maken.

Prachtig verhaal over de passie voor de Speedmaster. Top!

2 likes

Gaaf zeg die sub :star_struck::+1:

2 likes

Bedankt iedereen! Ook de andere leuke reacties, ik mag niet zoveel mensen quoten :sweat_smile:

Sorry :smile:

1 like

Wat een verhaal! Ik herinner mij het nog goed, daar heb je nog veel geluk mee gehad. Dat je het zonder al teveel kleerscheuren kan navertellen en dat de schade aan de Speedy nog meeviel :pray:t2:

Absoluut! Dit is perfect opgelost en zo kan het dus gelukkig ook.

3 likes