En ja, een goeie k-hole zonder trip ervaring en zonder dat je weet wat je te wachten staat is niet mals. Daar kun je best een poosje door van de kaart zijn.
Speedy is gewoon te herstellen. Nieuwe band, caseback en bezel, service erop en door. Tenminste, je kast lijkt nog prima of zie ik dit verkeerd?
Kast is “oke” met hier en daar een schaaf.
Ik verkoop hem nooit, dus nagelnieuw hoeft niet, maar een beetje oplappen zou ik toch heel graag laten doen. Vooral ook de band vind ik jammer.
Deze heren (maar zeker nog meer leden) kunnen hem weer netjes maken. André en Koen zijn gecertificeerd, tempus geen idee maar die kunnen weer lapideren.
Maak je niet druk. Of je hem nu enkel een beetje wil oppoetsen, helemaal nieuw wil maken of alleen een nieuw bandje en service. Het is allemaal goed te doen.
Heel veel beterschap, wat is dat voor een klap geweest, inderdaad gelukkig dat je een helm ophad.
Speedmaster is prima te herstellen daar zijn de onderdelen goed van leverbaar.
Beterschap! Ellende, ik spreek uit ervaring. Kostte mij een gebroken heup. Maar niet getreurd, na 2 maanden fietste ik weer. Mentaal moet je even iets verwerken. En wat goed dat je een helm droeg! Teveel eigenwijze Nederlanders die zonder helm rijden.
Een Speedy vind ik niet echt een horloge om te dragen op een snelle fiets. Aan de andere kant, het is een horloge wat makkelijk vervangbaar is. Je gezondheid is het belangrijkste.