Creatief met horloges...(veel plaatjes)

Zo een week geleden ben ik op een regenachtige zondag maar wat fotos gaan schieten met assistentie van mijn dochter die voor de mooie set ups zorgde. Ik heb ze op het G Shock forum gepost maar ik weet dat jullie ook van plaatjes houden. Ik denk dat ik deze kunstvorm Horlego ga noemen. :wink:

leuk gedaan dreski, met de complimenten aan je dochtertje, ik had ze al op wus gezien trouwens, daar kijk ik af en toe ook wel eens stiekum(tu):wink:

leuke fotoserie

leuk gedaan ! het is alleen al leuk om die horloges hiervoor te gebruiken :smiley:

Leuk man!
En dan die bovenste in de Haagse kleuren! (tu)

Leuke shoot (tu)

Kleurrijke verzameling(tu)

hoewel ik casio helemaal niks vind, zijn de foto’s briljant (tu)

Mijn beste,

Leuk gedaan Andre.
‘Creatief met kurk’ vond ik toentertijd al inspirerend,
maar ‘Horlego’ is een creativiteit waar menig horlogefan, zich volledig familiair kan uitleven!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Je doet het erom hé? :X

:}

" maar papa, wanneer mag ik m’n LEGO terug? "

Heel leuk gedaan. Ik zit ook te denken om zoiets te gaan schieten, maar dan niet met lego.

hharry Schreef:

" maar papa, wanneer mag ik m’n LEGO terug? "

“Niet zo zeuren! Ga maar met de koffer vol met G-Shocks spelen. Ga de altimeters maar ijken op de trap…”

erg grappig! (:smiley:

Das wel geinig :smiley:

leuk gedaan en mooie klokken (tu)

leuke foto’s!

Echt leuk gedaan zo!

Thehaguedragon Schreef:

Leuk man!
En dan die bovenste in de Haagse kleuren! (tu)

Praat me daar niet van,laatst bij Alpin voor me vrouw der breitling,kon ik een Colt kopen voor weinig,zeg ik tegen me zoon of ie hem wil hebben…Zeg ie “Lekker boeie ,Nee mot ik niet,ik wil een Ado horloge zeg ie”. Ik een rooie boei@@@@@

Fraaie foto’s van een fraaie collectie fraaie G-Shocks! (tu)
Uiteraard ook alle complimenten voor de creativiteit van je dochter!