Credor voor 400.000

Ik kwam na wat zoeken op Google deze tegen:

Best wel prijzig voor een “luxe” Seiko.

Maar alle gekheid op een stokje, ik kom dit merk bijna niet tegen op het forum. Naast de " het is maar een Seiko" reden; zijn er nog andere redenen voor?

Het lijkt me namelijk een stukje vakmanschap.

1 like

Superduur, exclusief, geen uitvoer naar EU, geen naamsbekendheid in EU en het Seiko stigma. Daar zal het wel al veel mee te maken hebben denk ik…

Die drie per jaar zullen hun weg naar een klant wel vinden denk ik :smile:

Prachtig geluidje trouwens!

Daddel.

+1

Seiko stigma is iets in het hoofd van mensen, een non issue, kun je je overigens prima voor laten behandelen.

Daddel.

Zou er helemaal gestoord van worden als mijn horloge steeds herrie maakt als de oude wandklok van mijn opa. Zijn ze ook leverbaar zonder die bel? :hankey:

Dat zogenaamde Seiko stigma is onderhand wel verleden tijd lijkt mij. Dit horloge is uiteraard niet voor de gewone man, maar kan me goed voorstellen dat een liefhebber met diepe zakken dit ervoor betaald. Juist omdat het een Seiko is.

Ziet er fantastisch uit naar mijn mening en die gong is heel bijzonder. Krijg alleen wel jeuk van die zweverige achtergrond muziek in dat filmpje …

Bedankt voor het posten!

groet,
Niels

Mooi horloge! Nu is Credor geen Seiko. Net zo als een Lexus geen Toyota is of een Lamborghini geen VW.
Het zgn. “Seiko stigma” komt enkel voor in de hoofden van hen, die sucesvol door de Zwitserse horloge-industrie zijn gebrainwashed. Jammergenoeg is dat een grote groep (a-) kritsche liefhebbers :wink:

3 likes