Crepas

Hoe wil je hier een ander bandje op knallen? Dan moet je ‘Ko’ of een ander al vragen om een lederen band met een gat aan de onderkant :upside_down_face:

1 like

daarom stelde ik voor dat je er zelf een aantal koopt en min 1 weer vekoopt :slight_smile:

Niet. Die stalen band is fantastisch. En je kunt er met stalen endlinks die meegeleverde rubberen band op knallen. Op een duikhorloge hoort geen leer. Dat weet iedereen. :sunglasses:

1 like

giphy

bruce-lee

giphy-1

image

Dat het niet ‘heurt’ prima. Maar het ziet er voor geen meter uit :wave:

1 like

Neem even een kopje kamille thee.

Als je met je auto vast zit in de sneeuw ja. Of als je sequoia’s in plaats van onderarmen hebt.

2 likes

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

3 likes

Ik drink geen thee. Misschien gaat het daar fout :thinking:

1 like

:joy:

Blij dat er nog horloges zijn voor de man met stevige polsen. Met baby armpjes kun je altijd nog een dameshorloge kopen :wink:

Aparte verschijning… Niet helemaal mijn cup of tea. Zou een vette NATO niet beter staan?

Dat doe ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat zo’n grove band zonder taper er zelfs bij een laaglandgorilla nog lomp uitziet.

1 like

Bij een laaglandgorilla is dat zeker het geval. Aan mijn pols valt het enorm mee.

1 like

Zeg je nou dat een laaglandgorilla elegant bij jou afsteekt? Ik zou die uitspraak niet voor mijn rekening willen nemen. :wink:

1 like

Jij leest wel wat je wilt lezen he. Ik bedoel dat MIJ alles goed staat. Zelfs als het bij een laaglandgorilla lomp lijkt.

1 like