Afgelopen week was Peter R. de Vries een paar keer op tv. Zijn horloge viel mij op. Het intrigeerd mij wel vaker welk horloge hij draagt want zijn smaak bevalt mij wel.
Dit is het enige wat mij aan deze ijdele kwal bevalt maar daar gaat het verder niet over.
Ik heb een foto gemaakt van het artikel dat in het AD van afgelopen zaterdag stond. Ik kon geen betere foto googlen.
Het is het horloge waar ik hem deze week ook mee op de TV heb gezien.
Wie weet welk klokkie dit is?
Die andere crimi verslaggever, John van der Heuvel die ook wel eens bij Shownieuws aanschuift heeft volgens mij óók een horlogetik.
Vind die groffe AP´s helemaal niet mooi trouwens echt een mode ding, die zijn schijnbaar “in” in de tv wereld, die omhoog gevallen cafe zanger loopt er trouwens ook mee, zelf in het programma dat ie in de bijstand liep had die dombo hem om!
Ik heb m ooit ergens in een programma horen zeggen dat hij verzamelaar is.
De AP heeft hij gekregen, volgens mij had dat iets met de zaak Nathalie Holloway te maken.
Hoe zou Peter R. het uitspreken? Auowdemarrrrj
Piket? Vind hem een ijdeltuit.
+1
Ik vind hem zo’n zelfingenomen kwal dat ik het niet voor elkaar kan krijgen naar zijn programma’s te kijken…
Dus om een topic over hem te openen kostte heel veel moeite. Maar ja, dan weet ik tenminste wat hij draagt en kan ik gewoon weer verder zappen.