Cris01

Vandaag mijn Tudor verkocht aan @Cris01, na over en weer contacten tot een deal gekomen. Elkaar tegemoet gereden omdat hij toch een behoorlijk stukje in België woont…

Leuk gebabbeld over de hobby en nog even zijn mooie Breitling mogen bekijken, wat mij betreft dus een aanrader :+1:t2: Veel draagplezier…

1 like

Fijn zaken gedaan met @Cris01. Mijn geliefde Halios Seaforth verkocht aan Christophe. Vlotte betaling en heldere communicatie. Zou zonder twijfel weer zaken doen met @Cris01! Aanrader!

1 like

Ook ik heb een prima deal met @Cris01 gemaakt. Heldere, duidelijke communicatie. Snelle betaling, gewoon lekker vlot.
Door de afstand hebben wij het per post afgehandeld, hopelijk ontvang je de Seiko snel.

Want zeg nou zelf, hij past perfect bij je zonnebril. :sunglasses:

1 like

Nog een extra toevoeging voor @Cris01
Door misverstanden bij PostNL staat de T&T status nog steeds op ‘in transit’ te Zwolle. Vandaag heeft Christophe het pakket op kunnen halen. Het was een spannende anderhalve week voor ons beiden, maar de communicatie bleef open en transparant.

Bedankt voor je geduld. De volgende keer spreken we wat af.

1 like

Cris01
Goede communicatie en mooie deal kunnen maken, horloge super snel verstuurd en alles zoals was omschreven. Dank je wel voor de leuke deal Cris01! :ok_hand:
Tot een volgende keer wellicht.

1 like

Oris verkocht aan Christophe @Cris01 , vlotte deal en goede communicatie. Prettig gesprek gehad over horloges gehad onder het genot van een drankje op het terras in de zon, aanrader en tot de volgende keer!

1 like

Vandaag mijn Oris aan Christophe verkocht.
Zeer prettige ervaring met deze @Cris01.
Even onder het genot van een koffie over de hobby kunnen bakkeleien :+1: Aanrader dus deze HFer

2 likes

Squale overgenomen van Christophe, vlotte communicatie en snelle goede afhandeling.
Alles precies zoals vermeld. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.:point_up:

1 like

Vandaag een ruilvoorstel gekregen van @Cris01. Zelfde dag nog afgesproken in het midden. Gezellige babbel over horloges, eerlijke kerel en horloge was in staat zoals beschreven.

+1 voor mij en zeker een aanrader in de toekomst. Bedankt Christophe!

1 like

Vlotte deal gemaakt met @Cris01
Eerlijke en betrouwbare handelspartner.
:ok_hand:

1 like

Vlot en snel contact gehad met @Cris01 en nette deal kunnen sluiten. Goed op de hoogte gehouden incl. foto’s van de verzending en het horloge was uitstekend verpakt.
Aanrader!

1 like

Vandaag een schitterende Rolex aan Christophe mogen verkopen.
Super aardige en betrouwbare vent.
Heldere communicatie.
Alles vlekkeloos verlopen.
Zeker een aanrader :+1:

Lekker shinen nu met die blauwe plaat !!
Veel plezier er mee !!

1 like

Rolex DJ gekocht van @Cris01 Cristophe. Zonder te zien laten opsturen. Alles conform advertentie, prima verpakt. Zeer aan te raden! :+1:t2:

1 like

Ik heb mijn Grand Seiko GMT verkocht aan Christophe. Vlotte communicatie, we hadden snel een deal en hij deed de moeite om helemaal tot bij mij te rijden! Perfect verlopen, vriendelijke babbel, aanrader! :+1:

1 like

Vandaag een schitterende Rolex aan Christophe mogen verkopen.
Super vriendelijk.
Heldere communicatie.
Alles vlekkeloos verlopen.

Veel plezier er mee !!

1 like