Naar aanleiding van een vraag die ik stelde in het Rolex only topic inzake de beschikbaarheid van een super jubilee bracelet, nam Ramon @Crownguard contact met mij op.
Deze bracelets lijken steeds schaarser te worden en de prijzen die gevraagd worden zijn dan ook allesbehalve mals.
Ramon gaf aan nog zo’n een bracelet te hebben in nieuwstaat en bood mij deze aan tegen een zééér schappelijke prijs. Ook stuurde hij duidelijke foto’s door.
De deal was dan ook snel beklonken. Vanwege de reisafstand en de pré vakantie modus waarin ik mij bevond, werd de bracelet supersnel opgestuurd.
De communicatie van Ramon is snel, duidelijk en prettig. De aflevering van FedEx ging tweemaal mis. Deels door mij en deels door het verwachte bezorgmoment van FedEx dat niet werd gehaald. Ramon was bij vragen direct beschikbaar en zo flexibel om het adres aan te passen op mijn verzoek. Het product was zoals beschreven en in nieuwstaat.
Al met al heb ik dus een geweldige ervaring met Ramon. In het vervolg ga ik graag eens bij hem langs. Men kan gerust zaken met hem doen. Aanrader dus.
Superblij:grin: