Crownguard

Zaterdagavond Ramon van crownguard gemaild dat ik een extra schakel nodig heb voor de bracelet van mijn Rolex 114060. binnen een uur een mailtje terug ontvangen dat ik de link voor eur 30 kan krijgen terwijl de officiële prijs van Rolex bij de AD 59 is. Dezelfde avond via PayPal een betaling gedaan en vandaag de keurig de schakel ontvangen in een bubbeltjes enveloppe.

4 likes

Ramon is een topper!!

1 like

Thx voor de review!

1 like

Sounds like Ramon!

Ook een keer zaken gedaan met hem. Erg prettig persoon !

gezien dit relaas wil ik ook even wat dikke pluimen uitdelen aan Ramon. Hij is een aardig persoon die weet waar hij het over heeft.

Hij reageert snel op vragen en neemt ook de tijd voor je.
Hij heeft voor me binnen 48 uur een nieuwe SD4K voor een goede prijs geleverd.

Bij twijfel over een Rolex neem contact op met @Crownguard.
Hulde in het kwadraat

1 like

Volledig mee eens. Afgelopen jaren veel zaken mee gedaan, altijd top!

1 like

@Crownguard is een betrouwbare verkoper. Ik doe al een tijdje geregeld zaken met hem.

Aanrader!

1 like

Zeer goede ervaring met Ramon!

Superservice en prettig contact.

Aanrader

1 like

Goede ervaring, niets op aan te merken!

1 like

Mooie Speedy gekocht bij Ramon.
Leuk contact en een man van de afspraken.
Zeker een aanrader voor een volgende deal.
Ramon nog bedankt, ik ben in mijn nopjes. :+1:

1 like

Ik was op zoek naar een nieuwe Omega Speedmaster Mark II en via dit forum kwam ik in contact met Ramon van @Crownguard. 's Avonds om 22.00 uur hadden we mailcontact en vertelde Ramon dat hij deze klok nieuw kon leveren, de volgende ochtend telefonisch contact en dezelfde middag nog bij hem op kantoor (ziet er keurig uit daar!) de koop bezegeld voor een betere prijs dan de voordeligste op chrono24.

Uitstekende deal, snelle en goede communicatie, afspraak nagekomen en nog een leuk gesprek gehad.

Een aanrader hoor!

1 like

Uitstekende service bij Crownguard!

Bedankt voor het prettige contact Ramón. Ik kan het iedereen aanraden en wie weet tot ziens.

3 likes

Contact opgenomen met Ramon van @Crownguard om me te helpen bij mijn zoektocht. Ik hoefde niet lang te wachten en heb vandaag mijn horloge ontvangen.
Vlotte communicatie, mooi horloge, happy customer! :+1:t2:

Met @Crownguard heb ik al vaker heel prettig zaken gedaan! Altijd TOP en altijd goed! :+1: :slight_smile:

Al (veel te) vaak zaken gedaan met @Crownguard maar vandaag ook weer. Ik kan het toch niet laten… :joy:

Goede service, perfecte deal dus tevreden als altijd!

1 like

Wat nu?? :grin:

Vandaag bij Ramon (@Crownguard) een Sea Dweller 4000 gekocht. Werkelijk perfecte ervaring. Niet alleen heeft Ramon alleen toppers in huis, hij is zeer professioneel, dienstverlenend, duidelijk een echte liefhebber, en een erg prettige vent. Volgende keer kijk ik als eerste bij hem!

7 likes

Welkom bij de crownguard fanclub :joy::wink:

3 likes

Haha, zeker fan van @Crownguard! Al 2 horloges bij Ramon gekocht en zeer tevreden. Goede prijzen en goede service. Zie mijn aankopen:
Uploaden…

1 like