Ik begrijp dat je een chrono te sportief zou vinden om deze in het ‘zakelijke verkeer’ te dragen.
Ik heb natuurlijk geen idee wat je nog meer doet en of wat gepast of niet gepast is in jouw zakelijk omgeving, maar het begint dat je zou kunnen dragen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
En over zakelijk gesproken, ik doe het al wat jaren, en zie van alles en nog wat.
Er is werkelijk niemand die zich stoort of niet stoort aan een horloge. Laat staan aan kleding. Zolang je je zakelijke afspraken maar na komt.
Ps. Mooie heuer en ook op cognac kan dit prima! Op racing trouwens ook.
Oh en ik draag ook vanalles en nog wat tijdens het zakelijke.
Heb vanmiddag een zakelijke bespreking gehad waarbij ik een smerige oranje overall en half versleten rigboots droeg. Geen horloge trouwens, maar een lelijke g-shock had vast niet misstaan bij dit kostuum.
Volgens mij zijn er anno 2021 nog maar heel weinig plekken of sectoren waar dit niet in combinatie met een pak gedragen kan worden.
En als je geen pak draagt is het al helemaal geen probleem.
Ik vind 'm best deftig staan op die band zo hoor. Laat ik het sportief zakelijk noemen. Voor een echt ‘deftig’ evenement zou ik wel voor een echte dresser uit de lade trekken, maar vind het eigenlijk best netjes staan zo op deze band hoor.
De reacties zijn duidelijk! Het kan dus sowieso op dit huidige bandje.
Zakelijk is voor mij bij een pak. Ik hou er wel van om er dan een beetje stijlvol bij te lopen en dat komt vind ik best nauw. Bruine riem en zwart horlogebandje vind ik bijvoorbeeld echt lelijk. Een schreeuwerig horloge of bandje bij een pak vind ik ook niet mooi. Zelf heb ik het idee dat een Racing niet echt lekker bij een kostuum of pak staat vandaar dit experimentje met een “glad” bandje. @Sanderrr Molequin zal ik eens proberen. @Jrdn: vind je echt dat een croco kan? Misschien ook eens proberen…
Een racing bandje bij een pak zou ik persoonlijk niet doen, niet omdat het niet kan, maar omdat ik het zelf niet mooi vind. Hangt ook een beetje van de stijfheid van het pak af natuurlijk. Dit horloge kan sowieso prima op een pak gedragen worden