Heeft er iemand ervaring met dit merk?
Dit uurwerk; Torpedo Pulsometro; spreekt me wel al een lange tijd aan. Hoe langer hoe minder ik het uit mijn hoofd kan zetten
Heeft er iemand ervaring met dit merk?
Dit uurwerk; Torpedo Pulsometro; spreekt me wel al een lange tijd aan. Hoe langer hoe minder ik het uit mijn hoofd kan zetten
Dit merk komt uit Cuba en schijnt behoorlijk high end te zijn.
er staat er ook 1 te koop op Marktplaats in Den Haag. mooie klok, deze heb ik in het echt vast gehad.
Dit merk werkt met Zwitserse uurwerken vaak eta.
De pulsometro nieuwprijs ligt rond de 3200 tot 4000 euro en wordt als het goed is geleverd in een houten sigaren humidor, en het uurwerk is een eta 7750.
Meer kon ik ook even zo snel niet vinden, wel een erg mooie en forse klok.
Groeten,
Tijmen
Hier een linkje om het even te visualiseren:
http://www.chrono24.com/en/cuervoysobrinos/torpedo-pulsometro-grand-date-chronograph---100--new--id1805114.htm?query=Torpedo+Pulsometro&suchen=Search&dosearch=true&searchexplain=1&resultview=list&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm&searchResultIndex=1
Officiële website
Heel mooi merk naar mijn idee.
Hebben inderdaad een lange geschiedenis in Cuba.
Eerder dit jaar heb ik de stand op Baselworld gezien en die was enorm sfeervol(tu)
Groet,
Marc
Dank u allemaal voor de mooie uitleg. Heb een adresje gevonden in Luxemburg en ga er zaterdag naar gaan kijken. Is een mooi uurwerk mr moet het eerst in het echt zien. Hou jullie op de hoogte.
Groeten
Phil
Hoi sathagar,
Ik geloof dat er eentje wat je zoekt is aangeboden op ebay-Duitsland.
Ben zelf op zoek naar een model wat ik voorlopig alleen op een site uit Madrid
kan vinden . Hier in Belgie zijn de twee verdelers er voorig jaar na enkele maanden mee opgehouden ,problemen met aanlevering heb ik begrepen.
Mocht je naar Luxemburg gaan zien zou ik het erg op prijs stellen als je me een modellijs of en prijslijst zou willen meebrengen en doorsturen, waarvoor ik je dan graag de portkosten vergoed.
gr jm
hoi allen.
Zoals gezegd ben ik dus nr Luxzmburg stad gereden om het uurwerk te gaan bekijken.
Het is ook een dealer die met dit merk gestopt is. Er zijn problemen met de service na aankoop. Daarom heb ik dus niet overgegaan tot aankoop van het uurwerk want voor deze prijs vind ik wel dat er een goede after service moet gegarandeerd worden.
Deze verkoper in Luxemburg doet zijn stock horloges aan 50% van de listingsprijs weg. bij interesse kan ik wel het adres via pb geven.
Groeten uit Belgie.
Philippe
AANTAL LEUKE MODELLEN…WEER EENS WAT ANDERS ALS ZWITSERSE VOOROUDERS, cpslk uit…
Hallo
Indien mogelijk graag het adres of telnr van de verkoper in Lux. die ermee stopt.
Thanks J.M.