Hier word ik weer hebberig van…relatief onbekend en imo prachtig…miss wel het merk met het mooiste (horloge) logo…
En misschien ook wel de mooiste naam…
Horloge is zeker ook niet verkeerd! Mooie kleur, mooie wijzerplaat, mooie indices, mooie lugs (aparte vorm!), voldoende uurcijfers, alleen de wijzers zijn wat minder “uitgesproken”. Ronde kastvorm en semi-verzonken kroon doen me aan de Portofino denken.
Enig idee wat dit kost?
Grt. Marco
Fraai, krijg er beetje een parmigiano vibe bij.
Geen idee wat deze kost. Op chrono24 ziet ik een automatische variant voor 2000 nieuw.
Interessante wijzerplaat. En ik vind blauw ook altijd wel wat hebben. Achterkant ziet er ook goed uit. En zelfs de band vind ik best mooi. Terwijl ik niet zo van de reptielenbanden ben. Vind de lugs wat grof/groot t.o.v. de kast en de overgang niet zo mooi. Logo is idd fraai. Zal niet goedkoop zijn, ben ik bang…
Ziet er prima uit. In het Spaans klinkt het ook mooier dan de Nederlands betekenis, Raaf & Neef.
Ben het eens met de opmerking over de wat grote lugs.
Uurwerk lijkt op een ETA (Peseux) 7001. Zou dus niet al te duur hoeven te zijn.
Op hun Website staat idd de 7001 vermeld. Maar Is wel apart gedecoreerd volgens mij. Maakt het allemaal een stokkie duurder. Enneh… Een pak me t 6497 is ook niet bepaald een koopje 
Wat een absurde lugs. Het lijkt wel een krab.

Deze moet ik onthouden als ik weer een dresser zoek. Staat hoog op m’n wishlist…occasions zullen wel zeldzaam zijn helaas…
Ik zag dit merk voor het eerst bij Lafayette in Parijs en moet zeggen dat ik toch wel een 10 minuutjes heb uitgetrokken om de collectie te bewonderen.
Mooi, doet mij een beetje denken aan Lange & Sohne
Ook ff op de site gekeken, mooi merk hoor 
En wel wat heritage Cuervo y Sobrinhos waren de enige importeurs van vele luxemerken in Zuid-Amerika.
Humidoor?
Yes, en imo een mooie ook!!
De Flameante zie ik alleen met gouden kast voor 10k, of kijk ik verkeerd? Voor 2k vind ik dit echt een prachtig en bereikbaar horloge namelijk.