(Cursus) echte grote uurwerken!

Beste allemaal,

Aangezien waarschijnlijk iedereen hier wel interesse in uurwerken heeft en er vaak enthousiast gereageerd wordt wanneer een forumlid laat zien wat hij of zij kan, het volgende:

Zeer binnenkort start in Schoonhoven een cursus “uurwerkmaken klokken” (basis). Dit is (naast de cursussen op horlogegebied) volgens mij een uitgelezen kans om je te verdiepen in uurwerken.
Uiteraard hebben klokken en horloges alles met elkaar te maken. En er is een stroming die zegt dat je juist bij klokken moet beginnen, voordat je je aan horloge-uurwerken waagt.

Ik heb zelf al een aantal cursussen in Schoonhoven gevolgd en ben zeer tevreden over de school zelf en in het bijzonder over de kwaliteit van de lessen. Daarbij krijgt je hobby een stuk meer diepte!

Voor meer info: http://www.zadkine.nl/StuderenBijZadkine/Studiewijzer/Uurwerkmaken%20klokken%20basis%20cursus.aspx

Voor alle duidelijkheid; ik heb geen enkel commercieel belang in de school of bij mensen die er werken. Maar het lijkt me leuk als er meer forummers komen, want ik heb me al ingeschreven! :watch: :alarm_clock: :grinning:

PS Tip voor “Santa”: Ook leuk voor onder de kerstboom! :gift: :christmas_tree:

5 likes

Leuk! Ik heb zelf uurwerkmaken basis en taxeren van juweliersartikelen gevolgd. Schoonhoven is voor mij wel een eindje rijden, maar je leert er ontzettend veel van. De docenten die ik tot nog toe heb gehad waren stuk voor stuk toppers op hun vakgebied. Succes!

1 like

hee daar ga ik naar school! :smile:

1 like

Gaaf! Welke opleiding? ( …waarschijnlijk domme vraag! :smirk:)

tsja drie keer raden :stuck_out_tongue:

1 like

Waar blijven al die reacties e/o aanmeldingen dames en heren?

Don’t make me use the “R” word! :smile: