Cursus onderhoud voor beginners oproep

De volgers van post van @HorloG en @Koen smikkelen en smullen van wat deze tovenaars doen met wat velen in de la hebben liggen. Als nitwit wil ik ook wel iets leren.

Kunnen we als forumleden de handen in elkaar slaan en een dag/weekend organiseren waar beide heren ons iets leren en op passende wijze gecompenseerd worden ??

Ik ben de eerste !

12 likes

Doe ik graag mee! Centraal in het land zou het mooiste zijn. Voor iedereen hopelijk goed te bereiken.

mvgr

Folkert

1 like

Daar ben ik ook wel voor te porren!

1 like

Als het een beetje centraal ligt: I’m in.

Leuk!

Ik doe ook graag mee!

Misschien eerst eens polsen hoe beide heren @koen en @HorloG hier in staan?
Of is dit al gebeurd ?

2 likes

:point_up:️️mag ik dan ook meedoen .

Morgen zal ik er even op terugkomen, maar bij deze:

Ik wil deze masterclass graag organiseren en geven!!!

Momenteel ben ik al bezig met het opzetten van de masterclass. Het programma heb ik al in hoofdlijnen gemaakt, en ik ben al bezig met een presentatie en de invulling op detail niveau

Wat mij betreft plannen we een dag en kiezen we een locatie?!

18 likes

Doen graag mee mits centraal in t land, en t past met de familie agenda :family_man_woman_girl_boy::grinning:

1 like

Ik loop al wat langer met dit idee maar dacht dat het nooit van de grond zou kunnen komen. Wellicht dus toch wel. Ben er dan graag bij!

2 likes

Leuk idee ! Mits het schikt qua datum doe ik mee en stel ik m’n “rommelklokjes” beschikbaar als lesmateriaal :stuck_out_tongue:

1 like

Wat mij betreft staat het vast dat de masterclass er komt!!!
Lijkt me heel leuk om dmv een masterclass nieuwe liefhebbers/aspirant horlogemakers op weg te helpen!
Wanneer en waar moeten we nog even kijken, maar dat moet te regelen zijn.

5 likes

Prachtig initiatief.
Als dit succesvol is kunnen we mogelijk een eigen Horloge Forum opleiding beginnen.
Op deze manier kan het het technisch niveau van het forum worden gestimuleerd en kunnen vele vintage horloges worden gered en bewaard voor de volgende generatie.
Als ik hier in de toekomst aan kan bijdragen ben ik daar zeker toe bereid. Ik ben geen professional, maar kan wel redelijk uit de voeten met mechanische uurwerken,

2 likes

Lijkt me erg leuk om bij te zijn! Ik ga dit topic goed in de gaten houden :slight_smile:

Lijkt me ook leuk. Al was het alleen al voor de gezelligheid :slight_smile:

1 like

Een tijdje terug kwam er ook een cursus voorbij hier maar dat was enkele weken lang op een avond doordeweeks, ik denk voor de meeste hier best lastig ivm werk, locatie etc.
Gewoon een weekend knallen of een lange dag(en), is wat toegankelijker denk ik.
Als dat enigszins mogelijk is uiteraard!

Top initiatief. Ben graag van de partij!

Leuk, ik ben voor!

Ik ben erbij! (als ik kan)