“Custom” band laten maken voor Chronomat B01 42

Sinds de zomer in het bezit van deze prachtige Breitling Chronomat:

Tijdens mijn zoektocht was mijn oog ook gevallen op de triumph editie:

Ik vind vooral het bandje erg mooi :heart_eyes:

Zoiets zou ik dan ook graag voor mijn eigen chronomat laten maken!

Hebben jullie aanbevelingen waar ik dit soort banden kan laten maken voor een leuke prijs? Niet helemaal custom, maar wel maatwerk dus :+1:

Voorheen een hele goede ervaring gehad met @Ko-Banden (waarvoor nog dank), maar hij is er helaas mee gestopt.

10 likes

ABP parijs. custom zo ver je wil. Best aan de prijs maar dan heb je ook wat!

1 like

Zou https://www.1971straps.com/ eens proberen. Volgens mij ook hier actief onder @vintage4all.

2 likes

Een paar jaar terug heb ik een paar keer een bandje besteld in Chili bij Martu Leather. Goede kwaliteit en niet duur (redelijk goedkoop eigenlijk). Maar die schijnt er zo mee gestopt te zijn. Tenminste dat is wat ik op het www kan vinden.

APB is niets mis mee, maar die prijzen veel te hoog volgens mij. Het kan voor aanzienlijk minder.

:point_up_2:
Goede ervaringen mee

2 likes

Clovers.

Laat daar vaak banden maken.
Kwaliteit super, prijzen eerlijk plus alles naar wens en op maat.
Met op maat bedoel ik dat je zelfs mag bepalen waar je fijnst dragende gaatje komt te zitten. Hierdoor is het draagcomfort perfect en ligt je horloge altijd perfect om de pols.

Aanrader

2 likes

Ik ook. Meerdere.

2 likes

Bedankt voor de tips! Ik ga eens contact opnemen

Heb jij toevallig de afmetingen van de band?

Nog niet, maar die kan ik wel voor je opmeten

In welke hoek des landes zit deze vakman?

1 like

Kroatië dacht ik

Ik kan deze beste man uit Polen van harte aanraden. Ik heb een bestaand model laten aanpassen naar mijn specifieke wensen voor 55eu incl verzenden. Kwaliteit van het leer is erg goed en de bewerking zelf is eerste klas

1 like