Is er een overzicht van alle horloges die Christiaan van der Klaauw ooit gemaakt heeft en hoeveel er per model gemaakt zijn?
ik denk het niet, de officiële website heeft geen historie pagina.
Wie weet is er iemand die een overzicht wil opzetten.
Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig, ik heb zelf 2 klaauwtjes
Je zou Hans (Nivelacuso) eens een berichtje kunnen sturen. Hij had vroeger een hele website over vd Klaauw en heeft er ook meerdere. Zelf heb ik in het verleden een Ceres (38mm) gehad. Awco heeft ook veel kennis over de vroegere modellen van vd Klaauw dus je zou hun ook evt. kunnen bellen of mailen. Succes en deel je bevindingen hier, zou leuk zijn om te lezen.
Gewoon de catalogus aanvragen… heb ik ook gedaan: heerlijk overzicht!!
Klopt, Jaap Wim,
Ik heb Hans Mennink (nivelacuso) eens ontmoet en ik weet van Christiaan, dat zij veel contact hadden over de nieuwe ontwerpen en de ideeen daarover.
Ik praat nu over 10 tot 15 jaar geleden en heb van hem ook nog eens 6 pagina’s verslag over Mondial gekregen met de hele ontwikkeling erop.
Ga het even kopieren en dan komt het eraan.
Hierbij de reportage omtrent de Mondial van Christiaan van der Klaauw gemaakt door Hans Mennink.
Groet Jan
Mooie aanvulling Jan en bedankt voor het delen! Soms vind ik het weleens jammer dat leden zoals Hans niet meer zo actief zijn, kon altijd veel van 'm leren en niet alleen over Cvd Klaauw.
Geld te veel?