CvdK Hypernova

Voor wat ik begrepen heb zal de populaire Ariadne niet meer tot de hoofdcollectie van CvdK behoren. Deze wordt vervangen door de Hypernova. Ik heb een voorliefde voor de Ariadne maar begin de Hypernova te waarderen. Wat vinden jullie?

6 likes

Het zijn hele bijzondere klokken. Toch verdiend hypernova wel een ereplaats op het WK slechtste namen ooit.

1 like

Voor mij alleen de klokken met een klauw a.u.b. :slight_smile:

Ik vind de Ariadne fraaier.

sinds van der Klaauw de boel verkocht heeft en hij niet meer in zijn schuurtje de horloges zit te maken ( waar ik jaren gelden eens bij hem ben wezen kijken ), boeien die vdK horloges me niet meer.

1 like

leuk dat het merk blijft voort bestaan en de beste man heeft ook niet het eeuwige leven, maar het merk had iets sympathieks door de man zelf…dat is het voor mij nu kwijt iig…

1 like

Zeer geslaagd. En de ETA 7751 blijft een topper!

Hypernova past binnen de astronomische namen van CvdK. Hype past ook prima bij het CvdK 2 concept.
Ook ik ben ooit bij CvdK op bezoek geweest, achter het huis. Het authentieke, ambachtelijke is er nu totaal van af. En daarmee het sympathieke ook. Vind het horloge niks. Veel te groot.

1 like

Ik heb hem omgehad, vindt het echt helemaal niks.
Eigenlijk gewoon lelijk.
Ariadne vele malen mooier, echter voor mij gewoon te klein.

Grtn Leen.

het verhaal van wat de man achter het merk betekenen kan voor een imago. Vond de vroegere CVDK ook sympathieker!

Lullige secondeaanduiding vind ik. Geef mij de Ariadne maar.