Ik moest vanmorgen voor mijn werk naar London. Naast mij in de DLR zitten 2 heren strak in het pak. Dus als liefhebber scan ik even de polsen. Eén van hen had wel een opvallende kast, maar ik kon het niet goed zien. Later zaten we naast elkaar en toen kon ik beter kijken. Of gluren . En jawel hoor. Meneer had een Christiaan van der Klaauw om.
Nog even gevraagd of het echt zo was. Het was echt zo. Hij vond het leuk dat ik zijn horloge herkende. Het was een Ariadne. En wauw wat zijn die dingen mooi zeg.
Nooit gedacht dat ik er een tegen zou komen in het wild. Leuk dat het gebeurd is.
Inhoudelijk stelt deze post natuurlijk weinig tot niets voor, maar ik kan het alleen hier even kwijt. Mijn vrouw, de schat, zou met haar ogen rollen.
Hallo @Jasper01, ik spotte vanmorgen een cK. Duidelijk minder letters, en ook duidelijk minder opwindend.
De cK is een Calvin Klein van mijn vrouw, in een Quartz uitvoering dus ook letterlijk minder opwindend.
Wel een origineel ontwerp met z’n schuivende paneeltjes uitgevoerd in staal.
Ik vind jouw verhaal iig top en ik herken met gemak de dingen van het spotten tot en met het gevoel ban geluk hebben dat je zoiets tegenkomt.
Ah de bekende “ze-denken-vast-dat-ik-een-creep-of-dief-ben-pols-gluur-sessie” bestwel herkenbaar.
Maar een Cvdk heb ik inderdaad ook helaas nooit kunnen spotten
heel leuk, alleen betrap ik mij erop dat ik naar ieders uurwerk llop te staren en soms merk je gewoon dat mensen er zenuwachtig van worden. Tuurlijk vertel ik dan steeds waarom ik het doe.
iets anders maar klein beetje vergelijkbaar. Toen ik een ‘klant uit de industrie’ vroeg wat hij nou om had gaf hij me zijn horloge even in handen. Ik was toen nog uitsluitend bekend met de ‘bekende’ merken, maar niet deze. Toen ie riep wat ie kostte gaf ik hem heel snel en heel voorzichtig terug.
Was een Richard Mille, weet niet meer welk type (weet wel dat ik hem niet mooi vond).
Ik zie hem nog regelmatig, maar altijd met iets anders om de pols.
Ik heb ook ooit tijdens het werk een man met een CvdK om getroffen. Ondanks dat de situatie er niet echt naar was toch ff geinformeerd. Man was zeer verrast dat ik het merk kende en bleek het horloge bij de maker zelf gekocht te hebben. Blijft leuk dat spotten in het wild
Zelf een afspraak met een klant in Bratislava. Afgesproken in het winkelcentrum voor de horloge winkel aldaar.
Toen hij vroeg of ik iets gevonden hat liet ik mn net nieuwe Omega zien en hij zijn Breitling. Verder had hij nog een mooie verzameling en wat leuke voor z’n vrouw.
Toch leuk een liefhebber ontmoeten in het wild.