CvdK op televisie

Ik weet niet of het hier al langs geweest is (in dat geval excuses) maar ik zapte afgelopen zondagmiddag toevallig langs het programma “Gek op wielen” en daarin werd aangekondigd dat in de aflevering van deze week een itempje zal zitten over Christiaan van der Klaauw! Allemaal de videorecorder klaarzetten dus!

Van www.rtl7.nl :

Bavo rijdt met de Ford Mondeo Platinum
Ook gaat Bavo op pad met de nieuwe Ford Mondeo Platinum, een bijzonder actiemodel waarbij de klant een hele waslijst met allerlei leuke, handige en nuttige extra’s krijgt, met een waarde van € 7000, voor slechts € 800!! Wat te denken van lichtmetalen velgen, navigatie, elektrische verstelbare en verwarmbare voorstoelen met leer, parkeersensor, regensensor, automatisch inschakelende verlichting, elektrisch inklapbare spiegels, en ga zo maar door.
Met deze Mondeo gaat Bavo op bezoek bij de wereldberoemde horlogemaker Christiaan van der Klaauw in het Friese Herenveen (sic!).

Uitzending:
11 oktober 23:30 uur, RTL7
15 oktober 16:30 uur, RTL5
16 oktober 18:00 uur, RTL7

Vanavond dus al!

Bedankt voor de tip!

Zojuist het programma bekeken.

Leuk om Christiaan van der Klaauw te zien en (enthousiast) te horen spreken maar ik vrees dat er flink is gesneden in de opnamen. Zo kort was het item.

Deed hem en zijn prachtige werk geen recht!

Was idd een leuk item alleen veel te kort.

Mvg Dennis.

Bavo had beter in die Ferrari 330 GT naar van der Klauw kunnen gaan, dat gezeur over die Mondeo en dat quartz klokje, en eerst nog een reclameblok van 3 kwartier, en dan een bezoekje van anderhalve minuut aan het atelier van CvdK ,
het was al voorbij, voordat het goed en wel was begonnen.
gemiste kans Bavo !

Hoi Snooker.
Nog bedankt voor de tip en we hebben toch weer een paar mooie horloges voorbij zien komen.
En natuurlijk een mooie reclame voor Christiaan van der Klaauw.
Hij heeft toch maar mooi 3x zendtijd en aandacht voor zijn werk gekregen.

Groeten,
JohnSr

PS.
De Pendulum lijn is bijna helemaal klaar.
Als hij ze allemaal klaar heeft zullen Hans en ik wel een review geven.
Hij is trouwens ook in staal verkrijgbaar

Als je bedenkt dat dit een grote sponsorshow is (en dus geen autoprogramma mag heten) dan zou ik me als CvdK behoorlijk bekocht voelen (niet dat hij per se iets heeft betaald hoor, voordat iedereen uit zijn dak gaat), maar als je een programma maakt over mooie dingen als auto’s, neem dan even de tijd voor een horlogevakman… gemiste kans inderdaad!

Storm

Hallo Storm.
Het is nog steeds een programma over autos.
Dus…mooi dat er op deze manier aandacht aan DE horlogemaker van Nederland is besteed.!
Misschien in een ander programma.
Wie weet???
En die opmerking van jou over dat er misschien iets voor betaald zou zijn slaat inderdaad nergens op.

Groeten,
JohnSr

even een link naar het filmpje voor degene wie het gemist heeft (ik dus)

http://www.rtl.nl/(channel=yorin,progid=stapelopautos,template=/automotor/gekopwielen/video_template.html)/system/media/html/192028//components/automotor/gekopwielen/miMedia/2005/week41/maandag_6_platinum.avi_plain.xml

koelere…hij is wel lang zie ik :slight_smile:
als het niet werkt gewoon even naar www.rtl7.nl en zoeken naar gek op wielen

Henk

Ondanks dat het zo kort is is het wel een leuk item.

Mvg Dennis.

JohnSr, waarom nu herhalen wat ik al zei: ik weet niet of er iets betaald is, dus ga ik daar ook niet van uit. “…dat slaat nergens op” getuigt van onterechte irritatie. Ik wilde alleen maar zeggen dat een vakman wel wat meer zendtijd verdient dan een minuscuul plekje in een reclameprogramma. Ik was erg benieuwd naar het item en als je dan ziet hoeveel aandacht er aan wordt besteed dan vind ik het zonde van de tijd. Liever helemaal niet dan zo half. Daar wordt een niet-kenner niet door gestimuleerd, en een kenner teleurgesteld.

Gr. Storm

Ik vond het een leuk en informatief filmpje. Bedankt voor de tip en voor het plaatsen van de link.

Men zoomde wel even op een verkeerd model in toen de chonograaf genoemd werd… En een bijkomend voordeel van een filmploeg over de vloer is dat het atelier een opruimbeurt krijgt (:smiley:

groeten,
Hans Mennink

Hoi Storm.
Geen irritatie mijnerzijds.
En liever een half ei dan een lege dop.

Groeten,
JohnSr

Akkoord. Laten we hopen dat er in de toekomst meer aandacht zal zijn voor horloges op tv. Wij zullen iig kijken!
gr,
Storm