CW the 12

Ik wil toch wel een lans breken voor CW. Sinds een week de “12” in bezit … wat een mooi horloge is het toch, vol details qua afwerking. Voor 1350,- krijg je, ondanks dat dit best veel geld is, enorm veel horloge!

Is er dan niets op aan te merken … naja … ik vind de randjes van de kroon, band en kast wel enigszins scherp (mijn vergelijkingswaar bestaat uit een Rolex, Oris, Breitling, Louis Erard, Tissot en Pagani Design)

De Rolex laat ik even buiten beschouwing qua vergelijk, want die is qua afwerking net even wat verfijnder, maar daar is de prijs ook naar … de CW kan iig prima wedijveren met de Oris en Breitling, en is tov de Louis Erard die ik heb een stuk beter afgewerkt

Wat dat aangaat kun je jezelf qua prijs/kwaliteit verhouding hier geen buil aan vallen! … naja … nu nog ff een foto erbij!

61 likes

Dat zeker :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Inderdaad een appetijtelijk horloge!!
Fascinerende wijzerplaat, mooi hoor.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Deze CW staat je goed. :ok_hand:

1 like

Een absolute topper, ik kijk met regelmaat op de CW site om precies deze uitvoering met begeerte te bekijken. Geniet van je nieuwe aanwinst en veel draagplezier natuurlijk

2 likes

Bij deze de lans gebroken :blush:
Gefeliciteerd met de schitterende NA Ruben!

1 like

Goede keuze broeder. En de scherpte van de kast is juist onderdeel van het ontwerp. Alle andere modellen zijn heel smooth. Dus dit moet wel met opzet zijn.

1 like

Ik kijk ook met enige regelmaat naar CW.
Lijkt gewoon een goed merk, eigenlijk in alles, wat je hier op HF ook terug kunt lezen.
Gefeliciteerd met deze integrated NA.
Prachtige dial kleur overigens :star_struck:

1 like

Nice , ziet er goed uit, ook eens bekijken

1 like

Mooi!

1 like

Vind hem er een stuk duurder uit zien dan hij is. Mooi ding, valt wel op!

Nog nooit in het echt gezien maar afgaand op plaatjes en filmpjes lijkt dit me een prachtig horloge! Ook de kleinere 36mm lijkt me een (ook voor heren) super mooi formaat. De grotere oogt misschien wel wat sportiever. Staat je goed in ieder geval!

1 like

Mooie aanwinst!
Geniet ervan!

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd.

Weer een goede reden om CW in de gaten te houden. Gefeliciteerd met je NA, echt mooi!

1 like

Bedankt allen voor de leuke reacties :smiley:

Zeker een mooi horloge en heel fotogeniek ook :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze begerenswaardige CW!
Heel mooi horloge :+1:

1 like

Geniet van je mooie aanwinst! :pray:t3::hugs:

1 like