In de aanbieding is mijn CWC G10 uit 1990. Ik denk oprecht dat dit de beste issued CWC G10 is die op dit moment te koop is.
Ik heb het horloge volledig laten servicen. Daarbij is dus het uurwerk onder handen genomen, de wijzers zijn opnieuw gelumed (brokkelde af), de tube en de kroon zijn vervangen en, vanzelfsprekend, de batterij en pakkingen vernieuwd. De factuur hiervan komt vanzelfsprekend mee met het horloge.
Ook is het plexiglas vervangen voor een dikker duikersplexi. Dit is een leuke toevoeging welke het horloge wat meer body geeft.
De wijzerplaat is in excellente conditie. De kast vertoont wat gebruikssporen, eigenlijk minimaal. Een en ander heb ik zo eerlijk mogelijk op de foto gezet.
Te koop
Merk en model: CWC G10
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 1990, military issued. 0552 code wijst op Britste marine.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/25
Factuur en/of certificaat: Niks.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ik doe er met liefde een frisse nato voor je op.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden op kosten koper of ophalen in Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): Zie omschrijving
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 649 Eur.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.