CWC PEGASUS AIRBORNE G10 QUARTZ WATCH

CWC PEGASUS AIRBORNE G10 QUARTZ WATCH

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

An exclusive edition of the CWC G10, celebrating the Parachute Regiment that formed over 80 years ago.

The CWC G10 with ‘Airborne’ on the dial under the wings. Swiss-made using the ETA Swiss quartz movement for reliability and durability. The battery hatch remains for ease of replacement. 5ATM water-resistance. Fixed strap bars for strength and security.

Merk en model: CWC G10
Pegasus Airborne limited
Diameter: 36,5 (draagt groter door 30mm grote wijzerblad)
Leeftijd: 09/09/2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: nee / digitaal
Originele doos en/of eventuele accessoires: geheel compleet
Verzendkosten of afgehaald: ophalen heeft de voorkeur, verzenden kan tegen postnl tarief en met risico van koper.

Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, ik zie er niets aan.
Reden van verkoop is ook dat ik gewoon teveel horloges heb , en de CWC enkel s’avond na het douchen een paar keer op de bank om mijn pols heb gehad.

Soort uurwerk en kaliber: quartz
Prijs inclusief verzenden en invoer etc €543,50
Nu slechts €443,50

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Supplied with an 18mm strap in maroon colour.

• Dial with winged Pegasus and Airborne under the wings
  • The definitive military field watch, supplied to MOD over many years for issue to all branches of HM Forces
  • Swiss-made using Swiss parts to British military specification
  • ETA F06.402 Swiss quartz movement
  • Clear, precise, durable timepiece. SuperLuminova light source
  • 5ATM water-resistant (not suitable for swimming)
  • Standard G10 stainless steel case back with fixed bars
  • Acrylic glass
  • Battery hatch for ease of replacement, Renata 371
  • Strap: CWC Para Maroon 18mm
  • 38mm case including crown, 36.5mm without crown

25 likes

Je kunt wachten, als ze weer uitverkocht zijn bij CWC stijgt de prijs :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

€425,- :+1:

2 likes

€399,- goedkoper wordt het niet … :+1:

3 likes