Cyberpunk 2077 horloge. Hot or not?

Kom ik net tegen. Beetje computron-achtig wat ik best tot vind.
Wat ik minder tof vind is die prijs en de waterdichtheid. :frowning:

Have a look:

https://eu.gear.cdprojektred.com/t-2077-cyberpunk-2077-x-blonie-watch.html

Wat vinden jullie hier van?

2 likes

Leuk. Maar voor dat geld? :scream:

Als ik de tijd digitaal wil zien kijk ik wel op mā€™n telefoon.

3 likes

Ik vind het niks. Fashionmerk wat meelift op de LED-tendens. Veel merken hebben een ā€˜oudeā€™ uitvoering opnieuw uitgebracht zoals Hamilton of Yema. Die spreken mij overigens meer aan.

Als je per se zoiets wilt: Yema voor ā‚¬ 225.

1 like

Not. Hamilton is de shit. Mocht je een poor manā€™s versie willen dan is daar Yema.

Grade 2 titanium was toch ook zo zacht als boter, goedkope shit? Grade 5 is wat je wilt hebben.

2 likes

Ik sla even over :roll_eyes:

Voor dat geld wil ik wel iets mooiers/beters/eigeners als ik een digitaal horloge ga kopen.

Vind het maar een lelijk gedrocht.

En de Bulova Computron niet te vergeten

Computron
Remake van model uit 1976
ā‚¬200-ā‚¬300, afhankelijk van uitvoering

3 likes

Oefā€¦ die prijs. Duidelijk naar de fans van de game gemarketen niet naar ā€œhorloge fansā€. Jammer dat ze er zoā€™n cash grab van gemaakt hebben. Het had best een leuk hebbeding kunnen zijn.

Nou, ik pas en sla deze vlug overšŸ¤®

Ik vind het wel wat, zeker weer eens wat anders maar vind de prijs wel stevig voor zoiets.

Wat een gedrocht

Boldr maakt ook grade 2 kasten, tot mā€™n teleurstelling. Maar dat doen ze met automatisch uurwerk voor 299 Euro. Dit is dirt cheap technologie, die led horloges, dan kun je minstens voor 450 ballen even een iets hardere vorm van titanium pakken.

Bovendien hebben ze bij de bracelet size selector 17, 18 of 19cm staan. Dus iedereen met grotere of kleinere polsmaat heeft dan pech? Wat betekent dat? Ik zou met een heel, heel grote boog om deze club heen lopen en mā€™n heil bij Yema, Bulova of Hamilton zoeken.

Uweetwel: Ouderwetse horlogemerken. Maar de Hamilton is toch echt de OG daddy van dit genre, dus die wil je.

Maar dat zou toch wat zijn, als Seiko deze weer eens uit bracht:

Het OG LCD horloge.

4 likes

Lijkt op de Gerard Perregaux ā€œcasquetteā€
https://www.google.com/search?q=girard+perregaux+casquette&client=ms-android-samsung-ga-rev1&sxsrf=AOaemvIREuLaxY-0zgNe74aT0Zq0a7CXXg%3A1638520612149&ei=JNepYf-3CJGVxc8PpOCQ-A8&oq=girard+perregaux+casquette&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBAgjECcyBQgAEMsBMgUIABCABDIFCAAQywEyBAgAEB4yBAgAEB4yBAgAEB4yBAgAEB46BAgAEEc6BQgAEM0COgQIHhAKOgcIIxCwAhAnOgQIABANOgYIABANEB5QphxYwytgtzJoAHABeACAAZQBiAGsDJIBBDAuMTOYAQCgAQHIAQLAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-serp

Cool! Daar was ik nog niet eens van bewust. Weer wat geleerd :+1:

Dit was ook het eerste wat in mij op kwam. Aanzienlijk vriendelijker geprijsd en dan ook nog eens een merk+ontwerp met historie. Deze zou ik zeker mijn voorkeur hebben!

Dit las ik eerst op hun site als ā€œverschillende maten horlogeā€. :smile: ik maakte bijna een gelukssprong bij het idee dat er mogelijk een kleinere maat case beschikbaar wasā€¦ Tot het kwartje viel :pensive:

Hear! Hear!

2 likes

Ah, zie nu pas dat je al aan de Computron had gerefereerd. Tijd voor :coffee:

2 likes

Tussen '73 en '80 deed iedereen mee aan die gekkigheid. HP, Texas Instruments, Hamilton maar zeker ook wat Zwitserse merken. Behalve Seiko, want die introduceerden stilletjes het eerste LCD horloge ter wereld, en vonden dat LED een voorbijgaand modedingetje was.

Grappig genoeg maakt Seiko op dit moment, naast de Arnie, bij mijn weten niks met een LCD paneel. Terwijl ze door de jaren heen erg, erg veel coole modellen hebben gemaakt die als goed bekend staan, qua kwaliteit.

1 like

Daar staat tegenover dat grade 2 beter bestand is tegen corrosie.

Lood om oud ijzer in het dagelijks gebruik, waag ik te vermoeden.

1 like

Nee, ik sla deze even over

Ik ga voor deze (in 18k goud)


4 likes

Wow.:star_struck: