Czapek & Cie only

Deel 2 van de serie over de Antarctique is er voor de geïnteresseerden.

2 likes

Ik lees in deze discussie of de nieuwe Czapec in vergelijking met de AP Royal Oak al dan niet goed zou zijn afgewerkt en omgekeerd. Soms een zeer onaangename discussie, waar er zelfs op de man wordt gespeeld. Ik kan er niet over oordelen, want beide (prachtige) horloges heb ik niet en ook nooit in de hand gehad. Wel is het een feit dat door de jaren heen er steeds verbeteringen komen. De Czapec is natuurlijk nieuw en zouden kinderziektes in kunnen zitten. Derhalve kan ik mij voorstellen dat door de veel langere geschiedenis de Royal Oak nu wel beter is ten opzichte van de Czapec.
Maar beide genoemde modellen vind ik veel te duur.
Op dit moment zou ik zonder enige twijfel gaan voor deze;

7 likes

Kijk effe mee @JohnWick deze baas denkt aan me en neemt zijn tijd gewoon even. Die lieve dame is niet van the bullshit (zero). Dus komt goed💪

Goede keuze, en gewoon direct beschikbaar.

Thanks voor delen

1 like

Nee dank je! Wat doe je überhaupt nog hier? Je hebt een Vacheron man :joy:

2 likes

Ik had ook een Vacheron en nou ben ik ook hier :smile: Het kan dus toch!

3 likes

Regel jij nu die Overseas maar, kun je hier eindelijk ook vertrekken.

:pray:t2:

Ben wel even voorzien trouwens

Alleen al om dit soort reacties blijf ik lekker hangen, Chetie.

5 likes

Je doet net alsof een Daytona indruk maakt op mensen in dit draadje. Dat doet het overigens wel, maar niet de indruk waar je op hoopte. Johnny.

Neen. Ik zei dat ik even voorzien was, mevrouw. Wel goed lezen hè.

Bij mij zeker!!

Jeetje. Origineel hoor. Chetiechpek.

2 likes

5 likes

Ik vind je Daytona wel lekker hoor.

1lobi.

3 likes

Metoo. Ik zou er zo een kopen

5 likes

Ah fijn dan is dat uit de wereld. Ik dacht even dat je een vergelijking wilde trekken met een Vacheron. Maar voel je gelukkig toch goed aan.

:joy::joy::ok_hand:t2:

1 like

afbeelding

1 like

Volgens mij spreek je het uit als Scheetie :joy:

1 like

:joy::ok_hand:t3:

Als ik er zo naar kijk kan ik echt niet wachten hoor. Zo benieuwd naar de blauwe plaat.

3 likes