D-Day horloge gemaakt van helmen

Foto geleend van CNN

Topic op de site van CNN. Ik vind het model niet bijzonder. De gedachte erachter is wel interessant:
https://edition.cnn.com/2025/11/06/style/col-macarthur-normandy-watch-curio

4 likes

Niet dat ik een sfeerspons wil zijn, maar ja… Ik vind het dus juist bijna net zo smakeloos als het Trump-horloge, eerlijk gezegd. Zowel in uitvoering als concept.

5 likes

Mjah, ik ben het ook met je eens. Schijnbaar is er een markt voor :man_shrugging:

Erg lelijk. Of was uiterlijk geen deel van de opdracht…? Anyway - dat weten we dan ook weer. :slight_smile:

D-Day was lelijk, oorlog is lelijk :man_shrugging:

6 likes

Ik denk dat je van deze mening gerust een feit mag maken.

Ik was nét af van het nachtzweten en midden in de nacht gillend wakker worden. Bedankt voor de relapse.

1 like

Belachelijk om WWII helmen te gebruiken zo’n lelijk klokkie te maken :face_with_peeking_eye:

3 likes

“De stukken worden op bestelling geproduceerd,”
gaan ze mij niet warm mee maken!

1 like

Waarom? Er zijn er genoeg.

2 likes

Het verhaal op CNN is interessant om te lezen. Het geeft een inzicht in alle gedachten achter het project, die al een antwoord geven op de commentaren.

Met het horloge zelf heb ik niets. Niet mijn stijl, niet mijn maat. Leuk voor Amerikanen die een keer naar Omaha Beach zijn geweest en een bijzondere herinnering willen. Een horloge is dan toch een goed idee?

2 likes

Lelijke horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja ok.

2 likes