D.M.H. Nederlandse vakmanschap

@Pablo1971

Da’s wel een heel gemakkelijke manier om met 1 pennenstreek een horloge af te branden.

4 likes

Moet toch herkenbaar zijn voor je.

8 likes

Nou je het zegt…zie ik aan de voorkant de uiteinden van de schroefjes die er aan de achterkant zijn ingedraaaid…:astonished:

Bijzonder mooie klok. Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Dankzij jouw opmerking weet ik gelijk hoe lowballers denken…

2 likes

Not my cup of tea

Ik vind 'm leuk! Gefeliciteerd

Eindelijk weer eens iets onderscheidends. Mooi product van Hollandse bodem en ik denk een prima investering. Als hij niet bevalt ben je hem zo weer kwijt😉

1 like

Het is gewoon een ontzettend uitgesproken horloge. Denk dat je dit of mooi of lelijk vindt en er niet echt een middenweg is.

Mijn smaak is het niet maar ik vind het wel leuk als iemand blij is met zijn aankoop. Uiteindelijk is dat het belangrijkste toch :slight_smile: Dus veel plezier ermee!!!

3 likes

Wat is de functie van de dubbele kroon, ik zie er twee boven elkaar.

Een eigenzinnig design past goed bij jouw stijl Eduardo en persoonlijk vind ik hem heel apart en een keertje weg van de gebaande paden, helemaal goed! :+1:

1 like

Een bijzondere verschijning en zie ze niet al te vaak voorbij komen.
Veel draagplezier!

1 like

De onderste is als je hem los schroeft om de tijd mee te vertellen en als hij ontgrendeld is dan kan je door de bovenste in te drukken de datum verzetten

Heel erg gaaf en je ziet ze inderdaad heel weinig. Zelf heb ik er een aanzienlijke tijd op moeten wachten, maar uiteindelijk was dat het wel waard!

12 likes

Speciaal klokje.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

1 like

Niet helemaal mijn ding, maar who cares! Ik ben altijd wel benieuwd welk horloge je hebt aangeschaft. Het zijn altijd bijzondere creaties en leuk om te zien.
Dit is zeker een eyecatcher. Geniet ervan :+1:
Gr.Wander

1 like

Thanks! Leuk om te horen dat ondanks dat het niet helemaal je ding is je mijn creaties wel waardeert :smiley::+1:t4:

1 like

Is dat jouw klok op MP?

1 like

Lijkt me niet toch, hij was er nog zo lyrisch over… :innocent: :laughing:

1 like

Jawel, maar zo vaak worden ze niet aangeboden.