Da_Watcher

Enkele uurtjes geleden een Certina DS-8 overgenomen van @Da_Watcher. Communicatie ging voorspoedig en was duidelijk. In de middag een bod gedaan en 's avonds opgehaald! Horloge is in prachtstaat en ik weet nu al dat ik er veel van ga genieten. Zeker een aanrader! Bedankt voor de koffie nog!

1 like

Graag gedaan en jij nog bedankt voor een prettige deal en een leuk gesprek. Een aanrader, zeer heldere en vlotte overeenkomst. De overdracht ging plezierig en te samen met een leuk gesprek. Ik wens je nogmaals heel veel plezier en succes! :+1:

1 like

Hamilton Khaki Field Mechanical overgenomen van Arend @Da_Watcher. Vlekkeloos verlopen afhandeling, snelle reactie.
Kortom, alles 100%.

1 like

Deze meneer @Da_Watcher wilde al eens graag een CTZ Eagle met fluted bezel en die had ik nog in mint staat liggen …Een mooie deal gemaakt en alles snel geregeld :+1: …Goed zaken doen met Arend!

Bedankt en veel draagplezier! :grinning:

1 like

Zeer prettige deal gedaan met @Da_Watcher en mijn Orient aan hem verkocht. Fijne vent en betaald voordat ik kon antwoorden. Aanrader!

1 like

Topper! Jij had hem al opgestuurd zonder enig bewijs van betaling :+1:
Heerlijk om zaken te kunnen doen in goed vertrouwen! Bedankt Jroen!

2 likes

Enkele maandjes geleden een Steinhart Ocean One 39 groen overgenomen van @Da_Watcher. Ja ja sorry voor de zeer late terugkoppeling van deze ervaring. Zeer leuk contact gehad en over van alles en nog wat gekletst. Communicatie ging zoals gezegd zeer leuk en was duidelijk. Zeer mooie foto’s en informatie gedeeld. Horloge is in prachtstaat en ga deze zeker vaker gebruiken. Fijn dat @Da_Watcher ook zelf nog eens navraag doet over hoe het klokje bevalt:+1: Zeker een aanrader en zou er zo weer zaken mee doen!

1 like

Net een zeer gezellige bak koffie gedaan met @Da_Watcher, en z’n Eagle 7 overgenomen. Communicatie was zeer correct en vlot, de goede man is bijzonder stipt en je kan nog eens een leuke discussie met hem hebben over off-roaden en het ISS.

Bedankt!

Ik blijf even spammen, ik vind het een topding.

3 likes

En terecht, het is een topper! Was zeker even gezellig :+1:

Maen Hudson LE overgenomen van @Da_Watcher.
Prettige communicatie, snelle deal, snel verzonden, goed verpakt en een horloge die helemaal voldoet. Kortom een aanrader.
Bedankt!
Mvg. Bertjan

1 like

Deze week een prettige deal gedaan met @Da_Watcher. Communicatie ging snel en stipt. Overduidelijk een liefhebber met kennis van zaken en wederzijds begrip. Dit is erg fijn zaken doen zo! Echt een aanrader :+1:t2:.

Veel plezier met de Sinn! Mooi duo zo met de Perlmutt :wink:

1 like

Haha, geen melding van gezien :wink:
Maar geheel wederzijds, het was weer ouderwets fijn zaken doen zo en heerlijk dat het hier kan op HF.

Ik kan alleen jouw profiel niet vinden om feedback achter te laten :joy:

1 like

Haha ik stuur je wel een pb’ met de link :joy:

1 like

Leuke deal gedaan met Arend. Prettige en vlotte communicatie en de betaling was ook direct geregeld. Top :+1:

Tijdje geleden alweer een mooie Orient van @da_watcher overgenomen. (Kan nu eindelijk hier reagereen :slight_smile: ) Fijne en vlotte communicatie, horloge was super verpakt en precies zoals op de advertentie.
Dankjewel Arend voor mijn mooie eerste horloge! Draag hem iedere dag nog met veel plezier!

1 like

Dank je, het was zeker prettig zaken doen en leuk dat je er nog zo veel plezier van hebt.
Hij staat je goed en ik hoop dat je er nog lang plezier van kunt hebben :+1:

1 like

Vorige maand de Steinhart OVM 39mm van Arend overgenomen tijdens een kopje koffie bij Van der Valk. Het was uitstekend zaken doen met Arend en alles was zoals beloofd. Dus ik ben uiterst tevreden en doe graag weer zaken met hem!
Arend had zelfs zijn collectie met prachtige horloges meegenomen waar ik erg van onder de indruk was. Inclusief de nieuwe Christopher Ward C60 Trident Pro 600 met zwarte bezel. Erg tof!

Arend, nogmaals bedankt voor het prettig zaken doen en wie weet tot ziens.

1 like

Dit weekend een horloge van @Da_Watcher mogen overnemen en vandaag het pakketje ontvangen. Erg vlotte en aardige communicatie, horloge volgens afspraak verzonden. Pakketje was top verpakt en het horloge was helemaal zoals verwacht. Absoluut een aanrader, nogmaals dank!

1 like

Zoals hier beschreven een zeer leuke deal met @Da_Watcher voor een Smiths PRS29. Goede vent, bijzonder leuke deal en contact :+1:t2: Deze zal ik niet vergeten.

1 like