Ter uitbreiding van mn horloge collectie is mijn oog gevallen op 2 verschillende g Shocks.
Beide vrij donker en mooi, maar wat is het onderlinge verschil er tussen:
Graag hulp bij wat ik het beste kan kiezen…
Ter uitbreiding van mn horloge collectie is mijn oog gevallen op 2 verschillende g Shocks.
Beide vrij donker en mooi, maar wat is het onderlinge verschil er tussen:
Graag hulp bij wat ik het beste kan kiezen…
Misschien makkelijker om ze even naast elkaar te zien.
De horloges hebben hetzelfde Module nummer (3263) en zijn dus identiek. De MS serie staat voor Military Series. Deze is iets anders van kleur en heeft het module nummer op de band staan. Dus gewoon kiezen welke uitvoering je het mooiste vind. Ze zijn technisch het zelfde.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
de kleur zwart en groen en de prijs van de site waar je ze van daan hebt http://www.ebay.nl/itm/CASIO-G-SHOCK-SPORT-ALARM-Mens-XL-Watch-GD-100MS-3DR-GD100MS-/290654461462?pt=Wristwatches&hash=item43ac5b1e16
Nou goed dan zou het alleen om de kleur gaan en misschien prijs gaan? Qua verlichting? Daar heb ik wel iets over gelezen…de MS zou rode verlichting hebben en BER zou blauwe verlichting hebben…wat zal daarin weet beter zijn?
Nou goed dan zou het alleen om de kleur gaan en
misschien prijs gaan? Qua verlichting? Daar heb ik
wel iets over gelezen…de MS zou rode
verlichting hebben en BER zou blauwe verlichting
hebben…wat zal daarin weet beter zijn?
De MS heeft inderdaad meer rode cijfers. Dit is vanwege de functie als militair horloge. Je wil immers niet gezien worden door de vijand. Nadeel is dat hij daarom minder goed afleesbaar is als de ander.
Muscle-Hamster Schreef:
Nou goed dan zou het alleen om de kleur gaan en
misschien prijs gaan? Qua verlichting? Daar heb
ik
wel iets over gelezen…de MS zou rode
verlichting hebben en BER zou blauwe
verlichting
hebben…wat zal daarin weet beter zijn?De MS heeft inderdaad meer rode cijfers. Dit is
vanwege de functie als militair horloge. Je wil
immers niet gezien worden door de vijand. Nadeel
is dat hij daarom minder goed afleesbaar is als de
ander.
Idd, de cijfers of eigenlijk de achterplaat is een beetje rood van kleur. Rood is wat donkerder dan wit, waardoor de verlichting minder goed doorkomt. Voordeel en nadeel: zie Dreski
Maar echt donker is het met een MS nog steeds wel af te lezen hoor.
Muscle-Hamster?