Daar gaan we weer....

…een nieuwe aanwinst…gelukkig is mijn vorige nu op pagina 2 beland en mag het weer :wink:

Mijn eerste vijfje…zoals wel bij meer mensen hou ik niet zo van het 5 schildje op de dial van de Seiko 5 modellen maar bij dit sportieve model vind ik het goed passen.
Dit model (met andere kleuren) is laatst hier langs gekomen in een andere topic.

Op het meegeleverde bandje

Op een nieuwe Nato

Deze combi zag ik op uhrforum (tu)

Staat ook op mijn lijstje! Je bent wel lekker bezig met je mooie aanwinsten Merl :slight_smile:

Dat is een mooie,vooral met die bijpassende nato.:~
Heel veel draagplezier gewenst.

Gaaf zeg, supercombi met deze band. Trekt zeker de aandacht!

Groet,

Ben helemaal niet zo’n grote seiko-fan,… maarruh …
Wat een geweldig mooi gezicht zo!! (tu)

Prachtige combo met die NATO…

Veel (draag)plezier ermee

Pieter.

Nice!:)-D

Of het kan bij horloges weet ik niet maar het eerste waar ik
aan moest denken was, lekker fris- en vrolijke combi is dit… (tu)

Gefeliciteerd met deze imho. zeer geslaagde keuze!

mvg

Ik vind 'm schitterend hoor. Hmmm … misschien moet ik mijn Seiko 5 Barcelona Watch maar eens plaatsen. Zal ook wel gemengde reacties geven :slight_smile: Geniet van je 5 want je hebt er een mooie combi met de Nato van gemaakt.

Ziet er goed uit!

Proficiat! Wat een leuke vintage look heeft deze. En helemaal vrolijk met z’n natobandje! Alsof het net als de Tudor Heritage Chrono voor gemaakt is.

Zeer mooie combo inderdaad.

Goed gedaan, met die nato (tu)

Fijn horloge hoor! Gefeliciteerd!

Ja sorry, mijn schuld…:wink:
Wat een superklok is dit toch. Staat voor mij ook op de shortlist!:slight_smile:
Gefeliciteerd en geniet ervan. Mooi plaatjes ook!(tu)

merl Schreef:

Dit model (met andere kleuren) is laatst hier
langs gekomen in een andere topic.

Dank je, maar voor nu even rust (en genieten :wink: )

Helemaal eens met jouw omschrijving (tu)

Doen!

Ja, Seiko had de Nato er wel bij mogen leveren. De bracelet werkt niet echt voor dit model, vind ik.

Dank je, niet jouw schuld :wink: in mijn geval. Ik had het model al een paar keer gezien in wruw topics op wus.

Jaa tuurlijk :wink: ben benieuwd over een weekje. Waar heb je hem eigenlijk gekocht?