Omdat het hier de laatste week wel vaker over gaat, hier weer een leuke;
Ik pik ze er direct uit, voor mij staat er nog net geen “fake” op de wijzerplaat. Desalniettemin goed om even te zien. O.a. Datum, afwerking, gravering, plastic om papieren, en advertentietekst zeggen genoeg.
375 euro kost die, ik was er mee langs schaap citroen geweest in den bosch. En hij kon hem niet van een echte onderscheiden.
Met vriendelijke groet,
Mike de Vaan"
Beste Mike,
Ik zag zojuist jouw Breitling op Marktplaats wat een mooie klok! Ik zie dat de papieren er nog bij zitten, helemaal goed.
Omdat ik erg veel interesse heb zou ik graag de prijs weten, ik zou hem erg graag overnemen dus ik hoop dat je een directe verkoopprijs hebt, ik kan op korte termijn langskomen.
Je maakt het jezelf als verkoper m.i. wel extra lastig door in je advertentie niet meteen duidelijk te zijn. Gewoon meteen bovenaan met koeieletters: REPLICA en het is klaar.
Je maakt het jezelf als verkoper m.i. wel extra
lastig door in je advertentie niet meteen
duidelijk te zijn. Gewoon meteen bovenaan met
koeieletters: REPLICA en het is klaar.
Bij MP controleren ze alleen de advertentie titel. Als je daar replica inzet wordt je advertentie verwijderd. In de advertentie text kun je zetten wat je wilt.
Tuurlijk is het belachelijk dat er repica horloges worden verkocht! Op MP!
Maar wat ik nog het ergst vindt is dat ze de doos,omdoos en papieren ,pasjes etc…
Namaken en nog zo goed ook !
Je ziet ze zelfs met rolex ,AP ,iwc,logines !
En wat ik persoonlijk zo leuk vindt van horloges is juist de doos omdoos papieren etc…
een vrouwelijke collega had laatst een nep Ice Watch om. Andere collega: leuk heh? Kostte maar 10 euro! (nieuw zijn ze 70, wat een cheaperds). Ik: helemaal niet leuk, nep is nep. Ook degene die 'm draagt. Zij allebei zwaar beledigd. Ook nadat ik ze vertelde dat door nepmakers mensen ook worden opgelicht die denken een echt horloge te kopen, hadden ze nog steeds zoiets van: nou, moeten we toch zelf weten?
Zolang mensen wel duur willen doen, maar hier niet voor willen betalen zul je dit nooit uitbannen: supply meets demand.
Tuurlijk is het belachelijk dat er repica horloges
worden verkocht! Op MP!
Maar wat ik nog het ergst vindt is dat ze de
doos,omdoos en papieren ,pasjes etc…
Namaken en nog zo goed ook !
Je ziet ze zelfs met rolex ,AP ,iwc,logines !
En wat ik persoonlijk zo leuk vindt van horloges
is juist de doos omdoos papieren etc…
Ik vind 't helemaal erg als replica’s als echte worden verkocht. Een niets vermoedende koper betaalt onbedoeld een paar honderd euro voor iets waar ie misschien niet eens aan zou beginnen.
een vrouwelijke collega had laatst een nep Ice
Watch om. Andere collega: leuk heh? Kostte maar 10
euro! (nieuw zijn ze 70, wat een cheaperds). Ik:
helemaal niet leuk, nep is nep. Ook degene die 'm
draagt. Zij allebei zwaar beledigd. Ook nadat ik
ze vertelde dat door nepmakers mensen ook worden
opgelicht die denken een echt horloge te kopen,
hadden ze nog steeds zoiets van: nou, moeten we
toch zelf weten?
Zolang mensen wel duur willen doen, maar hier niet
voor willen betalen zul je dit nooit uitbannen:
supply meets demand.