Ja mannen, daar is hij dan eindelijk! Deze Tudor heeft geen introductie nodig natuurlijk, dus dat ga ik ook niet doen. Klein stukje persoonlijk dan, om te laten zien dat ik me als een kleine jongen in de snoepwinkel voel!
Het is niet het eerste wat ik op het forum toon. Ik ben mijn hele leven al gek op horloges. Begonnen met G-shocks. Zo’n 10 jaar geleden kwam ik erachter dat er nog meer bestaat dan G-shocks. Ik heb alles onder de 1000 euro wel zo’n beetje gehad wat ik leuk vind. Ik houd van mijn vintage Omega’s en mijn twee horloges van Maen. Laatst nog een mooie Smiths gekocht die je op alles kan dragen! Sinds de release van deze Tudor in 2018 was ik eigenlijk stapelverliefd geworden. Maargoed, het prijskaartje. Ik kon het me niet voorstellen dat ik zoveel geld voor een horloge zou neerleggen. Het was dus vooral kijken naar het horloge. Mijn speelvijver is onder de 1000 euro dacht ik.
Tot ik op een gegeven moment een mooie collectie had opgebouwd. Toen dacht ik bij mezelf: ‘Als ik er nou eens een paar verkoop, dan kan ik mijn droom realiseren!’ Nou, ik heb een paar horloges uit mijn collectie mooi kunnen verkopen en hier is hij dan!
Ik had op het forum een oproep gedaan om met iemand af te spreken. Om het horloge eens in het echt te zien en misschien zelfs gelijk te kopen. Veel lieve mensen hier hebben mij adviezen gegeven en berichten gedaan. Totdat @Capibara mij een bericht deed of ik geïnteresseerd was. Hij had een prachtige Tudor liggen voor een zeer eerlijke prijs! De deal was snel gesloten en we hebben vanochtend gezellig een bakkie koffie gedaan!
Wat voelt dit goed om de pols zeg. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een horloge. De terugreis in de auto was gevaarlijk, want ik keek alleen maar naar mijn pols…
Bedankt Erik voor de mooie deal. En een ieder die mij adviezen heeft gegeven ook bedankt. Fijn om op zo’n forum deel te nemen!